Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til happybytes og er veldig fornøyd. Rask og god kundeservice, brukervennlig app og en fornuftig pris på abonnementet. På reise i utlandet fungerer alt også veldig sømløst, og da jeg brukte opp dataen jeg hadde kunne jeg enkelt legge til i appen og ha full kontroll på kostnadene. Anbefales!
Når du er fornøyd er vi happy. Ikke før. Takk for både anbefaling, hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Visste ikke at gresset var grønnere på den andre siden. Veldig fornøyd etter å ha byttet fra Telenor, etter å ha hatt det i alle år. Akkurat samme dekning, bare en god del lavere priser. Utenlands fungerer det også bra gitt. Uvant å ikke kunne ringe mobilselskapet sitt, men synes chat og e-post fungerer mye bedre, i hvert fall når de til gjengjeld svarer lynraskt. Ser at de har fått mye pepper her på Bytt, men det kan jeg helt ærlig ikke se hvorfor.
For en super-hyggelig tilbakemelding å få Oda 😃 Herlig å høre at du er happy med oss. Takk også for den flotte omtalen. Thomas // Happybytes
Synes de holder det de lover, enda ikke blitt satt oppnå pris eller solgt på noe tull. Det var ikke akkurat sjeldent i det forrige selskapet keg var hos.
Topp at du er happy med oss Heidi. Lave priser og billig mobilabonnement er bedre en tull og tøys. Takk også for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Vært happybytes kunde i 2 år nå, og veldig fornøyd. ikke noe tull, bare bra dekning og gode priser. flink kundeservice har de og!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss John 😃 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Ustabilt og dårlig nett, men samtidig opplevd unormalt høyt databruk. Kan ikke anbefales
Selvfølgelig ikke noe hyggelig at du har opplevd det slik men samtidig ingen logisk grunn til det. Håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg. Thomas // Happybytes
De sender simkortet sent, og det tok 10 dager før simkortet ble aktivert. Jeg vil definitivt ikke anbefale det.
Vi sender SIM-kort stort sett samme dag eller dagen etter en bestilling. Men postgangen er det den er. Av den grunn settes også aktiveringsdato sånn at vi skal være sikker på at du faktisk har mottatt SIM-kortet. Vil du hatt tidligere oppstart hadde det løst seg med kjapp henvendelse til kundeservice. Thomas // Happybytes
Ingen problemer, god kundeservice. Ingenting å utsette
Hyggelig å høre at du er happy med oss Martin 😃 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes