Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt Happybytes for 2 eller 3 år. Alt var veldig bra. Er fornøyd med priser og tjenester. Nå bytter de til nye tjenesteplattform og sier at det åpner for å utvikle en rekke nye mobiltjenester de tror vi vil finne spennende. Men de sier ingenting om 4G tale som skal ikke fungere hvis du har ikke android 13 versjon. Venninna mi byttet til Happybytes noen dager siden fra Fjordkraft, fordi Fjordkraft skal ikke forsette å bruke Telenor sitt nett. 4G tale har fungert normalt med android 9. Hun spurte kundeservice om det og svaret var at hun må ha android 13 minst. Jeg skal aldri rekommandere Happybytes igjen. Nå må jeg finne en ny leverandøren til oss med Telenor dekning og 4G tale før de sender det nytt sim kort til meg. Alle kunder skal få nytt sim kort. Jeg har ett år gammel mobiltelefon med android 12 og veldig usikker oppdatering mulighet. Hva skal skje i 2025. da 2G skal bli slutt? Det er mennesker som bruker mobiler for å snakke, vet du det? Også det er mennesker som ikke kjøper ny iphone hver black friday, spesielt nå under inflasjon. Jeg ønsker å bruke 4G tale nå, ikke bare etter 2025. De trenger en bedre tjenesteplattform, ikke billigere løsning.
Dette har ikke så mye med vår tjenesteplattform å gjøre men mer med hvordan telefonprodusentene tilrettelegger for de ulike tjenestene. Det skal ikke være noe problem og oppdatere telefonen til Android 13. På IOS/Apple er det standard. Thomas // Happybytes
Bruker stort sett bare telefonen til å snakke og sende meldinger. Vedr. e-poster, haster det aldri verre enn at jeg tar det på pc'n når jeg kommer hjem. Men MÅ man benytte data, er prisen den samme som hos de fleste andre leverandører. Har ingen planer om å bytte, samme hvor mange som har ringt og "fristet" meg. De klarer aldri å matche prisen og må alle gi opp.
Takk for at du velger Happybytes Frode. Takk også for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Helt fantastisk rask og presis kundeservice 👍🏼, du får svar på det du lurer på, og du får det med en gang! 🌟🌟🌟🌟🌟
Hyggelig at du fornøyd med kundeservicen vår Martin. Takk for fin tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.
Flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice Synnøve. Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.
Beklager at du ikke var fornøy med svaret fra kundeservice. Er ingen logisk grunn til at du skal oppleve lavere hastighet men her er det mange faktorer som kan spille inn. Thomas // Happybytes
Kjempe bra på priser både i inn og utlandet! Var akkurat i Asia, der var prisforskjellen 400% mot stor norsk leverandør!
Takk for RÅ tilbakemelding og omtale Dann. Takk også for at du har valgt Happybytes. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp med engang! Ganske fornøyd med servicen :)
Takk for at du har valgt Happybytes Emma 👍🏻 Vi er ganske kjappe på labben på kundeservice så flott å høre at du er fornøyd. Thomas // Happybytes