ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk fort svar på mitt problem og fikk bra oppfølgning. Dessverre kunne jeg ikke bruke mobilen på ferie.
Hei, Marianne B Tusen takk for din tilbakemelding. Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig greit å kunne stille spørsmål og få svar på Chat. Hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Hyggelig kundeservice. Men hva hjelper det når problemet ikke løses. Jeg har en ny iPhone 7. Har testet tlf med annet SIM-kort. Ingen feil med tlf. Har slått av og på tlf og endret innstillinger fram og tilbake i 4 mdr. Nok er nok. Kanskje de er noen luringer? Hjelper ikke med billig abonnement når det ikke fungerer.
Hei, Naiv Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning noen plasser. Billig abonnement og fungerer ellers som det skal. Hyggelig og hjelpsom kundeservice.
Hei, Karoline O Tusen takk for en hyggelig omtale, Karoline! Det er stas å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobber hele tiden med å bygge ut dekningen vår, så kan love deg at det bare vil bli bedre og bedre. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik
God pris for mye data, men ut i fra dekningskartet skal vi kunne ha "veldig god" dekning I sjøvassbotn i Tromsø kommune. Dette stemmer desverre ikke, da det er null dekning i området. Prøvd både med telefon og router. Det er ikke signal i området.
Hei Runar O Tusen takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på, slik at vi kan feilsøke dekningen i området. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig. God kundeservice. God dekning. Anbefaler ice net.
Prisen er bra. Dårlig at man må stille om telefonen hver gang man reiser ut og inn av Norge.
Fikk hjelp raskt da jeg ikke fikk koblet til mobiloperatør i utlandet Anbefaler til andre.
Dårlig dekning. De jeg som regel er sammen med. Har en annen leverandør og har dekning hvor det en skulle være. Ikke ice.net.
Hei, Dag J. M Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig dekning. Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det som er bra med ice-net er at jeg får svar på det jeg spør om, at det ikke er bindingstid, at det er rimelig, at det ikke er overfaturering. Svartid kan bli bedre?
Hei, Kattarina Tusen takk for god tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre så din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Etter et ran som var brutalt der mobil ble tatt en helg i Spania var det vanskelig å nå frem per pc (det ble ulogisk å skulle ringe når en var uten telefon). Fikk altså ikke sperret telefonen, slik at man blir resten av ferien gående frustrert og lure på hva som skjer. Det som skjer når blir ranet er noe man må forutsette vil skje, dessverre. Ellers er servicen hyggelig når man når frem, i løpet av det året jeg har vært kunde har også mye bedret seg med faktura og betaling. Men det bør være enda lettere å nå frem for service. Ellers er jeg ikke vært så opptatt av om det er raskt å laste ned, osv. Forøvrig lei all reklame om diverse teleoperatører... Det gjelder alle.
Hei, Mr! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen når du har vært i kontakt med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Etter at to uker er gått må jeg vente til neste måned skal jeg inn på nettbank. Da er hastighet så liten at nettbanken tar timeout. Betaler 175 per uke for abonnement, men er bite-dosen brukt opp kan man sitte der med skjegget i postkassa. Hastigheten er minimal. Og er det flere brukere på skjer det at helt nettet stopper. Når ny måned starter er alt ok i to uker. Merkelig firma-policy.
Hei, Mcbryden Hei, Robert! Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Kort forklart så tar vi ikke betalt for overforbruk, derimot så struper vi hastigheten opptil 64 kb/s. Du vil da få mulighet å beholde hastigheten til du får ny datapakke eller kjøpe ekstra datapakke. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Første gang i England sisthøst hadde jeg problemer med tlf forbindelse i to dager inntil jeg fikk satt opp tlf riktig. Nå har jeg vært over 50 timer på Kreta med samme problemet bare med en annen løsning på. Dere må skjerpe dere på dette feltet ellers bytter jeg til annen leverandør.
Hei Thor H. N Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har igrunn bare gode ord å bruke. Kan bli tatt seriøst. Det jobbes godt med å finne løsninger som er bra/best for kunden. At det få ganger kan være vente tid fra kundetjenesten på OM via Facebook er verdt det og man må faktisk ha tålmodighet og ikke forvente svar på sekundet. Jeg anbefaler dere på det sterkeste til familie og venner.
Hei Eivind P Tusen takk for en hyggelig omtale. utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med løsningene våre. Vi digger at du anbefaler oss videre! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask kundeservice, men opplever dårlig nett der jeg ferdes, kan ikke ringe alltid å melde ifra, har kollegaer med Telenor som ikke opplever samme på samme steder. Tidligere hadde jeg Telenor og opplevde sjelden dårlig dekning, kan hende mitt bruksområde og min bruk har var mer samkjørt.
Hei, Thomas S Tusen takk for tilbakemeldingen din. Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig bra bortsett fra at den gamle ruteren hadde bedre dekning.