ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mister dekningen svært ofte, dette gjelder i store deler av Oslo. Selv om ICE påstår at dette ikke er tilfelle. Har slitt siden firmaet byttet i oktober. I tillegg får jeg ikke 4G i utlandet. Jobber med å overtale sjefen..
Generelt dårlig dekning, nettet faller ut sporadisk.. De sletter klager fra kundene sine på Facebook.. Sier en ting, gjør en annen.. Later som ingenting er feil, på tross av åpenbare feil.. Mitt selskap bytter så fort den sure bindingstiden er over!!
De som har gitt gode omtaler her har nok neppe tatt en tur til utlandet med mobil og ice net abonnement! Skulle ringe venninna mi (som var dratt i forveien) med en gang jeg landet i Budapest. Men der sto jeg uten dekning til å ringe eller slå på roaming. Det førte til at jeg ikke fikk sjekket valuta kurs slik at jeg ble svindlet ordentlig av taxisjåføren. Da jeg kom frem viste det seg til å være et leilighetskompleks med 30 ringeklokker. Ante ikke hvilken dør min venninne befant seg bak. Ganske ekkelt å være i et ukjent land uten dekning. Hvor skulle jeg sove den natta?! Heldigvis fikk jeg tilgang til free wifi et sted. Og heldigvis var venninna mi på messenger. Jeg fikk tilbake dekningen etter å ha chattet med kundeservice på Facebook. De var hyggelige. Ingenting å si på servicen. Siste dagen er jeg uten dekning igjen. Måtte da sørge for å oppholde meg sammen med venninna mi hele tiden. Oppskrifta jeg hadde fått fra ice.net funket ikke denne gangen. Det kjipe skjer når jeg lander på Gardemoen rundt midnatt fullstendig uten dekning. Ikke fikk jeg sjekket ruter for å se rutetider på flybuss og tog. Brukte dermed tid til å løpe til flybuss som viste seg til å ha gått. Og som var siste bussen. I mellomtiden hadde togene gått. Så nå måtte jeg vente i et par timer. Endte med at jeg var hjemme i femtiden på morgenen. Jeg fikk 300 kr avslag på neste regning da jeg fortalte dem hva som hadde skjedd. Men synes jo ikke at det veier opp helt. Nå skal jeg bytte til en forutsigbar operatør. Skal jo til utlandet igjen.
Har hatt ice net i noen mnd nå. Sender en del sms og mange ganger så blir ikke tekstmeld sendt. Må sende på nytt mange ganger. Byttet til en annen leverandør i dag. 3 mnd med ice net er mer enn nok. Kunderservice er bra.
Ville teste Ice for å sjekke dekning på hytta og i båt. Resultatet var ikke bra og sa derfor opp etter et par uker. Gjemt blant vilkår og unntak viser det seg å være en to mnd bindingstid. Dette stemte ikke overens med info i kampanje og via tlf. :-(
Kjempefornøyd med ice. Net så langt. Bedre 4G-dekning enn Telenor og rask kundeservice på Facebook.
Alt er egentlig greit, dekning er bra bortsett fra at jeg betaler mer enn jeg burde. 😒 Betaler veldig mye for å ringe til Europa.
Løkholmen mellom Strømstad og Iddefjorden, med antenne skulle det være god dekning. Fungerer litt utenom ferier og sommerhalvåret.
Mitt første møte med ICE føltes som at jeg ringte til ett kartell. I tillegg var kundebehandler sur og gretten. Klarer du å holde deg innenfor det du har betalt og slipper å ha kontakt med selskapet.. Helt greit. Uansett - før du kjøper deg ICE etter å ha snakket med noen selger. Sjekk opp hva som er blitt lovet! X
Jeg har vært privatkunde siden september og er kjempe fornøyd med ICE.NET. Har bare gode erfaringer med kundeservice.
Helt elendig. Har verken dekning eller mobilnett i oslo området, og hvis jeg har det varer det kun noen få minutter. Ekstremt ustabilt, og ville absolutt ikke valgt dette.
Det er umulig å bruke data på utlandet og den funker bare sporadisk i Norge. Lureri.
Har fungert fint når de kun brukte Telias nett. Men når de tok i bruk sitt eget 4G nett i Januar, ble det nesten ubrukelig. Mobilen tviholder på Ice 4G nettet selv om signalstyrken nesten forsvinner. Telefonen takler ikke skiftet mellom 4G nettene. Har fått flere klager på at folk ikke kommer igjennom på tlf, de får bare beskjed om at abonnenten er utenfor dekningsområdet. Eneste måten å unngå dette er å låse tlf til kun å bruke 2G/3G nettet (Telias nett). Kundeservicen forsøkte å hjelpe med oppdatering av innstillinger/simkort, uten at det hjalp nevneverdig. Men de skal få for god service og forsøket. Kan ikke lenger anbefale Ice, og vi har bestillt flytting til annen leverandør for hele familien.
Har hatt dette abonnementet i 6 mnd. Og er positivt overrasket over dekning i lite sentrale deler av Østfold også. Har også opplevd kundeservice som bra, og regninger kommer i rett tid. Savner at det ikke lar seg gjøre å kjøpe datapakke for utlandet som mange andre har.
Har ikke funnet noe dårlig, men skal si ifra så snart jeg finner noe.
på tide og skifte det til telenor :) fordi det slutter og virke uten grunn.