ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt inn i et abonnement hos ICE via mitt selskap. Sendte angrerett og kontaktet kundeservice ca 1 time etter inngått avtale, men ingen hjelp. Hold dere unna.
Hei, Bjørn Dette høres ikke riktig ut, det er klart vi hjelper når det bes om hjelp. Ta gjerne kontakt på nytt for å finne en løsning i saken din. Mvh Mia ice.no
Treg dataoverføring i utlandet ved roaming. Laster snapchat òg nettsider alt for tregt. Har Samsung S 24 så ikke utfordring med tlf
Hei, Morten Det kan være flere årsaker til tregt nett, ta gjerne kontakt med kundeservice for hjelp og feilsøking. Jeg håper det løser seg. Mvh Mia ice.no
Veldig begrenset hvis man er i utlandet og utenfor ice sitt nett. Spesielt med tanke på mobildata.
Hei, Lars Takk for tilbakemeldingen. Det avhenger litt hvilket land man befinner seg i. Er man i EU kan abonnementet brukes som i Norge. Et utvalg av land utenfor EU har datapakke man kan legge til, ellers blir det å bruke WiFi så langt det er mulig. ;-) Mvh Mia ice.no
Elendig utenlands dekning og uvillig til å kompensere for dette. Dårlig nett flere steder i Oslo og mye tull med Sim1/2 kort... Tok over ett døgn før utenlands pakke kom på sms og aktivering. Mistet fullstendig kontakt med nettverk i Mexico. Slås automatisk over til 5-4-3G og dette medfører svært tregt nett.
Hei, Petter! Det er veldig leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Slik skal det selvfølgelig ikke være og håper at du kontakter kundeservice igjen slik at vi kan hjelpe deg. Hvis du ikke ønsker å kontakte oss på telefon eller chat kan du sende en e-post til [email protected]. Jeg ønsker å nevne at vi ikke har utlandspakker i Mexico og bruk av abonnementet der kan fort bli dyrt. Vi anbefaler at du ikke bruker ice abonnementet i Mexico eller i land der vi ikke tilbyr utlandspakker. Du kan lese mer i linken under om hva vi tilbyr i utlandet og prisene: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Håper vi hører fra deg. Mvh Julie ice.no
Synes å bli dyrere og dyrere, plutselig forsvant rollover dataene våre
Hei, Maria Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med navn og fødselsdato samt telefonnumrene dette gjelder for til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for dere. :) Mvh. Anne ice.no
Har hatt Telenor mobilabo i 30 år, og har mange abonnement. Så da blir man jo ranet. Byttet derfor til Ice. Men trodde jo det var mulig å ringe med det da, bor sentralt i Sandefjord. Det var feil så klart, stadig er det samtaler som ikke kommer frem grunnet dårlig dekning. Rart det går an å drive sånn i 2024. Frarådes, skal snarest finne en operatør som gjør at man alltid kan nås.
Hei, Svenn I alle dager, dette vil vi gjerne se nærmere på. Ut fra vår informasjon skal det være meget gode forhold i Sandefjord. Pass på at du har dataroaming aktivert og 4G Tale aktivert hvis telefonen din støtter det. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh. Anne ice.no
Dårlig dekning, uoversiktlig fakturaoversikt. Nettportal er ikke i orden opp mot abbonoment
Hei, Jon Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse til [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
virker ikke i utlandet verken ringe eller internet danmark tyskland polen har ring til til kundeservice(fra annen mobil så klart) 6 ganger virker ikke fremdeles ICE (er frost fast 100 %) er alvorlig ved ulykker der du ikke kan ring for hjelp til deg/eller andre ICE burde vert forbudt
Hei, Per Sånn skal det ikke være! Våre abonnement skal fungere godt i utlandet, og i hele EU skal du kunne bruke abonnementet ditt akkurat som hjemme i Norge uten ekstra kostnad. Dette vil vi veldig gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere hva vi har registrert for deg. Sjekk gjerne utlandsveiledningen vår her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Mvh. Anne ice.no
Vært kunde i mange år uten problem. Men nå når bredbåndet falt ut for 5 dager siden så er det ingen informasjon og få, ingen varsel om at det er nede, ingen kan si noe om når det blir fikset. Finnes ingen informasjon om dette på feilmeldinga deres. Men får bare beskjed om at det er bortfall i området mitt når jeg ringer.
Hei, Frode Dette var leit å høre. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Hadde vel hatt Ice enda hadde det ikke vært for manglende dekning på mine arbeidsplasser. Har Telia på arbeids mobil men den hadde ikke dekning heller. Måtte derfor gå for Telenor dekning dermed ble det Talkmore.
Hei, Svein Det er leit å høre at det ikke fungerte tilfredsstillende for deg hos oss. Våre kunder har jo også tilgang til Telia sitt nettverk, så det er jo utgjort at de heller ikke har dekning der du benytter telefonen din. Vi håper du har funnet deg godt til rette hos Talkmore, og du er hjertelig velkommen tilbake til oss hvis forholdene skulle endre seg. :) Mvh. Anne ice.no
+Gode priser (spesielt for dem som er under 29 og kan benytte seg av IceUng). +Hele 1TB mobildata for kun 99kr ekstra per måned, uten bindingstid med ice sitt "Data Frihet"! EKSTREMT mye data for lite penge hvis man er heldig og befinner seg med god dekning til ice+ mobilnett (https://www.ice.no/dekning/kart/). +Utmerket kundeservice. Etter min erfaring tar ICE alltid ansvaret og retter opp i alle feil, selv når det ikke er 100% dem sitt skyld.
Hei, David Takk for hyggelig tilbakemelding! 😀 God sommer til deg og dine! Mvh Rebekka ice.no
Dårlig dekning hjemme. Må av og til gå rundt i huset for å kunne bruke telefonen
Hei, Berit! Det er veldig leit at dekningen hos deg er dårlig. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Her finner du link til dekningskartet vårt, slik at du kan se hvor vi har dekning i Norge: https://www.ice.no/dekning/kart/ Håper vi hører fra deg 😊 Mvh. Julie ice.no
Har aldri måttet restarte mobilen så ofte som nå etter at jeg byttet til ice. Plutselig har jeg ikke lenger mobilnett og må restarte mobil for å få det tilbake. Samme gjelder når jeg skal ringe ut eller andre inn. Nå igjen skjedde det, det var ikke mulig å ringe ut, ei heller å motta samtaler. Måtte derfor restarte mobilen IGJEN. Har kommet ut av tellingen på hvor ofte jeg har gjort dette de siste 6 månedene. Har ice via jobben, så kommer derfor ikke ut av avtalen. Flere på jobben har samme opplevelser som meg etter at vi byttet fra Telenor til ice, så man kan ikke skylde på at det er telefonen det er noe galt med.
Hei Dette var leit å høre. Vi får dessverre ikke gjort feilsøk her, men send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Får bestandig god hjelp.Kort ventetid når jeg ringer. Hyggelige telefonopperatører.
Hei, Svein Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 God sommer til deg og dine! Mvh Rebekka ice.no
Ble lurt angående månedsbetaling, da kjøpte jeg mobiltelefon fra selskapet.
Hei, Rasa Dette høres ikke bra ut. Send oss en henvendelse til [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Bor midt i Oslo sentrum, så har alltid full dekning, men tar årlige roadtrips og opplever ikke problemer med dekning. Får god oversikt over bruk og føler jeg får god verdi for pengene. Har ikke noe negativt å si
Hei, Daniel Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no