ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Treg dataoverføring i utlandet ved roaming. Laster snapchat òg nettsider alt for tregt. Har Samsung S 24 så ikke utfordring med tlf
Hei, Morten Det kan være flere årsaker til tregt nett, ta gjerne kontakt med kundeservice for hjelp og feilsøking. Jeg håper det løser seg. Mvh Mia ice.no
Veldig begrenset hvis man er i utlandet og utenfor ice sitt nett. Spesielt med tanke på mobildata.
Hei, Lars Takk for tilbakemeldingen. Det avhenger litt hvilket land man befinner seg i. Er man i EU kan abonnementet brukes som i Norge. Et utvalg av land utenfor EU har datapakke man kan legge til, ellers blir det å bruke WiFi så langt det er mulig. ;-) Mvh Mia ice.no
Elendig utenlands dekning og uvillig til å kompensere for dette. Dårlig nett flere steder i Oslo og mye tull med Sim1/2 kort... Tok over ett døgn før utenlands pakke kom på sms og aktivering. Mistet fullstendig kontakt med nettverk i Mexico. Slås automatisk over til 5-4-3G og dette medfører svært tregt nett.
Hei, Petter! Det er veldig leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Slik skal det selvfølgelig ikke være og håper at du kontakter kundeservice igjen slik at vi kan hjelpe deg. Hvis du ikke ønsker å kontakte oss på telefon eller chat kan du sende en e-post til [email protected]. Jeg ønsker å nevne at vi ikke har utlandspakker i Mexico og bruk av abonnementet der kan fort bli dyrt. Vi anbefaler at du ikke bruker ice abonnementet i Mexico eller i land der vi ikke tilbyr utlandspakker. Du kan lese mer i linken under om hva vi tilbyr i utlandet og prisene: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Håper vi hører fra deg. Mvh Julie ice.no
Synes å bli dyrere og dyrere, plutselig forsvant rollover dataene våre
Hei, Maria Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med navn og fødselsdato samt telefonnumrene dette gjelder for til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for dere. :) Mvh. Anne ice.no
Har hatt Telenor mobilabo i 30 år, og har mange abonnement. Så da blir man jo ranet. Byttet derfor til Ice. Men trodde jo det var mulig å ringe med det da, bor sentralt i Sandefjord. Det var feil så klart, stadig er det samtaler som ikke kommer frem grunnet dårlig dekning. Rart det går an å drive sånn i 2024. Frarådes, skal snarest finne en operatør som gjør at man alltid kan nås.
Hei, Svenn I alle dager, dette vil vi gjerne se nærmere på. Ut fra vår informasjon skal det være meget gode forhold i Sandefjord. Pass på at du har dataroaming aktivert og 4G Tale aktivert hvis telefonen din støtter det. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh. Anne ice.no
Dårlig dekning, uoversiktlig fakturaoversikt. Nettportal er ikke i orden opp mot abbonoment
Hei, Jon Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse til [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
virker ikke i utlandet verken ringe eller internet danmark tyskland polen har ring til til kundeservice(fra annen mobil så klart) 6 ganger virker ikke fremdeles ICE (er frost fast 100 %) er alvorlig ved ulykker der du ikke kan ring for hjelp til deg/eller andre ICE burde vert forbudt
Hei, Per Sånn skal det ikke være! Våre abonnement skal fungere godt i utlandet, og i hele EU skal du kunne bruke abonnementet ditt akkurat som hjemme i Norge uten ekstra kostnad. Dette vil vi veldig gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere hva vi har registrert for deg. Sjekk gjerne utlandsveiledningen vår her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Mvh. Anne ice.no