ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært misfornøyd med kundeservice: Fikk forespeilet god dekning i Oslo området, men har opplevd flere ganger å mangle datatilgang og dekning på telefonen siden jeg flyttet hit! Får beskjed av kundeservice den ene uken om at de skal slette et gebyr og så neste uken har de ombestemt seg uten å gi meg beskjed.
Hei, Misfornøyd-Kunde! Det er veldig dumt dersom kundeservice har lovet å slette et gebyr, men likevel ikke gjør det. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Forklar så detaljert som mulig hva du ble lovet, hvem du snakket med og når du var i kontakt med oss - Oppgi også hvor i Oslo du opplever dekningsproblemer Som du ser i listen ovenfor ønsker jeg også å ta tak i dekningsproblemene du nevner. Flere faktorer kan påvirke dekningen. For å finne ut nøyaktig hva som gjør det må du oppgi dette i e-posten du sender til oss. Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Gisle
Ice leverer bra datafart og tilstrekkelig menge til mitt noe krevende bruk. Anbefales. Lurer jeg på noe får jeg svar på pm inne på facebooksiden deres innen få minutter. Hver gang :) Savner tvilling-simkort til bruk på ipad når man betaler for ganske mye data.
Hei Øyvind! Takk for hyggelig omtale. Vi ble nylig kåret til Kundeserviceprisen, noe som gjør at vi kan kalle oss for bransjens beste kundesenter. Det jobbes kontinuerlig med å leve opp til dette ryktet :) Når det gjelder dårlig dekning vil vi gjerne løse opp i dette. Ta kontakt med oss på "[email protected]" og gi oss fyldig informasjon om hvor du opplever problemer med dekningen. Da kan vi feilsøke og hjelpe deg. Angående tvilling-SIM: vi planlegger å få dette etter hvert. Når dette lanseres er fortsatt ikke fastsatt, men vi jobber med det. Ha en fin dag! Mvh Gisle ice.net
Kundeservice er utrolig løsningsorientert og forklarer på en lettfattelig måte. Takk!
Dårlig på kundeservice, dårlig dekning++++ aldri mer.
Hei, Lena! Veldig trist å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på "[email protected]" slik at vi kan få en fyldigere omtale av hva vi gjorde feil. På den måten kan vi forbedre oss i fremtiden. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh Gisle ice.net
Ice er billig, struper hastighet istedenfor å ta ekstreme summer betalt for ekstra data uten å si ifra. Jeg har ikke hatt behov for kundeservice da jeg ikke har hatt problemer. Dårlig at man selv måtte fikse mms-innstillingene for at det skulle fungere, slikt burde "bare fungere", men var en lett fiks. Bra med ny konkurranse. Ingen problemer med dekning her jeg bor (Oslo)
Heisann, Tsieta! Tusen takk for de hyggelige ordene. Vi blir veldig glade når vi leser om fornøyde kunder. Dersom du skulle trenge hjelp fra oss på kundeservice, må du gjerne ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200. Vi vant nylig "kundeserviceprisen" som gjør oss til det beste kundesenteret i mobilbransjen :) Ønsker deg en riktig god langhelg! Mvh Gisle ice.net
Overrasket over den Raske og meget hyggelig kundeservicen. 👍🏼 Ble så godt tatt vare på og hjulpet med mine utfordringer. 😁 Produktene i seg selv er det heller ingenting å utsette på 😁 Alltid på nett og supert utstyr (mobilt bredbånd) 👍🏼😁 Meget fornøyd og kommer ikke til å bytte bredbåndsleverandør 👍🏼 Anbefales! 😁👍🏼
Kjære, Trude! Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ha en god helg! Mvh Gisle ice.net
Nettopp byttet fra telenor da jeg kjøpte ny telefon.. Største tabben jeg har gjort. Elendig dekning innendørs. De 50 kronene jeg sparer i måneden var ikke verdt det.
Hei, Lars! Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig innendørsdekning Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Gisle ice.net