Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Anbefaler ikke

Omtale av  Lena

Dårlig på kundeservice, dårlig dekning++++ aldri mer.

Svar fra ice
03.05.2017 12:46

Hei, Lena! Veldig trist å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på "[email protected]" slik at vi kan få en fyldigere omtale av hva vi gjorde feil. På den måten kan vi forbedre oss i fremtiden. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh Gisle ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig og greit

Omtale av  Tsieta

Ice er billig, struper hastighet istedenfor å ta ekstreme summer betalt for ekstra data uten å si ifra. Jeg har ikke hatt behov for kundeservice da jeg ikke har hatt problemer. Dårlig at man selv måtte fikse mms-innstillingene for at det skulle fungere, slikt burde "bare fungere", men var en lett fiks. Bra med ny konkurranse. Ingen problemer med dekning her jeg bor (Oslo)

Svar fra ice
28.04.2017 11:03

Heisann, Tsieta! Tusen takk for de hyggelige ordene. Vi blir veldig glade når vi leser om fornøyde kunder. Dersom du skulle trenge hjelp fra oss på kundeservice, må du gjerne ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200. Vi vant nylig "kundeserviceprisen" som gjør oss til det beste kundesenteret i mobilbransjen :) Ønsker deg en riktig god langhelg! Mvh Gisle ice.net

Helt super kundeservice 😁

Omtale av  Trude

Overrasket over den Raske og meget hyggelig kundeservicen. 👍🏼 Ble så godt tatt vare på og hjulpet med mine utfordringer. 😁 Produktene i seg selv er det heller ingenting å utsette på 😁 Alltid på nett og supert utstyr (mobilt bredbånd) 👍🏼😁 Meget fornøyd og kommer ikke til å bytte bredbåndsleverandør 👍🏼 Anbefales! 😁👍🏼

Svar fra ice
28.04.2017 11:02

Kjære, Trude! Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ha en god helg! Mvh Gisle ice.net

Store problemer med nett

Omtale av  Lars

Nettopp byttet fra telenor da jeg kjøpte ny telefon.. Største tabben jeg har gjort. Elendig dekning innendørs. De 50 kronene jeg sparer i måneden var ikke verdt det.

Svar fra ice
25.04.2017 21:07

Hei, Lars! Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig innendørsdekning Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Gisle ice.net

Funket bra før, så kom Ice sitt eget nett

Omtale av  Audun

Alt fungerte bra før når de brukte Telia sitt nett. Nå lanserte de Ice.net sitt eget nett og jeg har aldri stolt så lite på telefonen. Prøvd nytt simkort etc via support, men ingen ting hjelper. BankID på mobil er ekstrem ustabil og må gå tilbake til kodebrikke for å betale regninger. Telefonen kan også plutselig be om pin kode og den går i nød-nett modus som begynte å skje med erstattningssimkortet, men nå har jeg iallfall datatrafikk noe jeg ikke hadde med det gamle. Heldigvis lanserte de EU pakker som gjør at binding går ut og jeg kan komme meg bort til en annen leverandør 1 Juni. Aldri mer Ice, iallfall ikke på noen år. Kundeservice er flinke så de får topp score!

Svar fra ice
28.04.2017 11:00

Hei, Audun! Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som førte til at du byttet selskap. Veldig hyggelig at du syns at kundeservicen vår er topp. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Du er hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt :) Mvh Gisle ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig!

Omtale av  Bjørn A

Bestilte mobilt bredbånd adapter som ikke fungerte og returnerte det etter 3 dager, i god tid for angrefristen som er 14 dager. Det er nu over 8 uker siden og pengene kr 598,- Er ennå ikke tilbakebetalt, tiltros for mange henvendelser til kundeservice. I stedet har jeg fått en sms om at de visstnok har utstedte en tilleggs regning på kr 253,-. Og om jeg ikke betalte den omgående ville det bli ilagt purregebyr og så sendes til inkasso. Regningen er aldri mottatt som post. Regningen på kr 253,- skal være en tilleggsregning på de 598,- som var betalt for adapterert som var tilbakesendt. Jeg har hatt med 4 stk kundebehandlere å gjøre, men det er vel begrenset hva en telefonvakt er istand til å ordne. Det sitter vel en eller annen sjef i systemet som trenere og lager problemer for kunder som benytter angrefristen og som vil ha sine penger tilbake. En kundebehandler innrømmet pr mail at de har gjort en feil, og at de har problemer innad i systemet som har med klager å gjøre. Dette her er til stor irritasjon og skaper ikke mye reklame for ice, noe de trenger når en ser alle misfornøyde kunder. Jeg og min familie ønsker ikke å ha med ice å gjøre. De er sikkert grei så lenge du ikke har noe å klage på, men de går ikke av veien for å lage problemer for sine kunder. Heldigvis har jeg kopi av mailene som jeg nu vil bruk for å gå videre med for å inndrive pengene som jeg har til gode. NB. I dag fikk jeg en sms fra kundeservice til ice.net hvor jeg på en skala fra 1-5 ville si hvor fornøyd jeg var med kundebehandlingen. 1 var svært misfornøyd. Da kan dere lure på hva hvilke tall jeg sendte tilbake.

Svar fra ice
28.04.2017 11:00

Hei, Bjørn A! Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Gisle ice.net

Fornøyd

Omtale av  Re

God kundeservice. Litt stive priser, men det finnes pr i dag ingen reelle alternativer.

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR