ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice leverer bra datafart og tilstrekkelig menge til mitt noe krevende bruk. Anbefales. Lurer jeg på noe får jeg svar på pm inne på facebooksiden deres innen få minutter. Hver gang :) Savner tvilling-simkort til bruk på ipad når man betaler for ganske mye data.
Hei Øyvind! Takk for hyggelig omtale. Vi ble nylig kåret til Kundeserviceprisen, noe som gjør at vi kan kalle oss for bransjens beste kundesenter. Det jobbes kontinuerlig med å leve opp til dette ryktet :) Når det gjelder dårlig dekning vil vi gjerne løse opp i dette. Ta kontakt med oss på "[email protected]" og gi oss fyldig informasjon om hvor du opplever problemer med dekningen. Da kan vi feilsøke og hjelpe deg. Angående tvilling-SIM: vi planlegger å få dette etter hvert. Når dette lanseres er fortsatt ikke fastsatt, men vi jobber med det. Ha en fin dag! Mvh Gisle ice.net
Kundeservice er utrolig løsningsorientert og forklarer på en lettfattelig måte. Takk!
Dårlig på kundeservice, dårlig dekning++++ aldri mer.
Hei, Lena! Veldig trist å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på "[email protected]" slik at vi kan få en fyldigere omtale av hva vi gjorde feil. På den måten kan vi forbedre oss i fremtiden. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh Gisle ice.net
Ice er billig, struper hastighet istedenfor å ta ekstreme summer betalt for ekstra data uten å si ifra. Jeg har ikke hatt behov for kundeservice da jeg ikke har hatt problemer. Dårlig at man selv måtte fikse mms-innstillingene for at det skulle fungere, slikt burde "bare fungere", men var en lett fiks. Bra med ny konkurranse. Ingen problemer med dekning her jeg bor (Oslo)
Heisann, Tsieta! Tusen takk for de hyggelige ordene. Vi blir veldig glade når vi leser om fornøyde kunder. Dersom du skulle trenge hjelp fra oss på kundeservice, må du gjerne ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200. Vi vant nylig "kundeserviceprisen" som gjør oss til det beste kundesenteret i mobilbransjen :) Ønsker deg en riktig god langhelg! Mvh Gisle ice.net
Overrasket over den Raske og meget hyggelig kundeservicen. 👍🏼 Ble så godt tatt vare på og hjulpet med mine utfordringer. 😁 Produktene i seg selv er det heller ingenting å utsette på 😁 Alltid på nett og supert utstyr (mobilt bredbånd) 👍🏼😁 Meget fornøyd og kommer ikke til å bytte bredbåndsleverandør 👍🏼 Anbefales! 😁👍🏼
Kjære, Trude! Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ha en god helg! Mvh Gisle ice.net
Nettopp byttet fra telenor da jeg kjøpte ny telefon.. Største tabben jeg har gjort. Elendig dekning innendørs. De 50 kronene jeg sparer i måneden var ikke verdt det.
Hei, Lars! Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig innendørsdekning Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Gisle ice.net
Alt fungerte bra før når de brukte Telia sitt nett. Nå lanserte de Ice.net sitt eget nett og jeg har aldri stolt så lite på telefonen. Prøvd nytt simkort etc via support, men ingen ting hjelper. BankID på mobil er ekstrem ustabil og må gå tilbake til kodebrikke for å betale regninger. Telefonen kan også plutselig be om pin kode og den går i nød-nett modus som begynte å skje med erstattningssimkortet, men nå har jeg iallfall datatrafikk noe jeg ikke hadde med det gamle. Heldigvis lanserte de EU pakker som gjør at binding går ut og jeg kan komme meg bort til en annen leverandør 1 Juni. Aldri mer Ice, iallfall ikke på noen år. Kundeservice er flinke så de får topp score!
Hei, Audun! Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som førte til at du byttet selskap. Veldig hyggelig at du syns at kundeservicen vår er topp. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Du er hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt :) Mvh Gisle ice.net