ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har mobilt bredbånd fra Ice.net. Dekningen fungerer helt fint i Oslo området men null dekning på Gardermoen. Bare tull. Har klaget flere ganger uten at det hjelper.
Styr unna dette selskapet. Bare svindel hele greia.
De viser liten vilje til å hjelpe kunden. Ustabilt med for dårlig hastighet og service. Vil på det sterkeste fraråde andre å bruke ICE!
Best i test på pris men funker dårligst. Hverken dekning på tlf eller nett virker.
Byttet fra Telia. Alt fungerer som før i Norge. I utlandet må telefoninnstillinger stadig legges inn på nytt, både for telefon- og dataroaming. MMS fungerer bare av og til. Bytter tilbake til Telia før neste utenlandstur.
Jeg har mobilt bredbånd fra ice og det er helt ekstremt ustabilt og treigt. De er også treige med å fornye kvoten når det er ny måned. Nettet var ekstra treigt de siste dagene av november, noe som er greit siden kvoten da var slutt. Men nå er det ny måned og vi skulle hatt ny kvote ved midnatt, det fikk vi som vanlig ikke og har ennå ikke fått enda det nå er langt utpå ettermiddagen. Like treigt som da kvoten var oppbrukt. Jeg er mildt sagt forbannet over at dette skjer gang på gang. Jeg får ikke engang åpnet en enkel forumside og sider med bilder og nett-tv er bare å glemme selv om vi har høy kvote og liksom i følge ice skal ha meget god dekning. Jeg skal bytte abonnement, det gleder jeg meg til! Selv analogt modem fra tidlig 90-tall er bedre enn dette! Og om det for en gangs skyld virker ok varer det aldri lenge. Fryktelig ustabilt. Skulle ønske det gikk an å gi 0 stjerner, for de fortjener ikke én stjerne en gang. Styr unna ice!!!
No big issues in Norway using ICE.net, however big problems in Spain and U.K. with regards finding relevant mobil operator and sending SMS which you get charged for but never reach the person sent to. Customer service is very helpful if you understand Swedish!! Seriously thinking of changing when I come back to Norway, however like the low cost.