ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De viser liten vilje til å hjelpe kunden. Ustabilt med for dårlig hastighet og service. Vil på det sterkeste fraråde andre å bruke ICE!
Best i test på pris men funker dårligst. Hverken dekning på tlf eller nett virker.
Byttet fra Telia. Alt fungerer som før i Norge. I utlandet må telefoninnstillinger stadig legges inn på nytt, både for telefon- og dataroaming. MMS fungerer bare av og til. Bytter tilbake til Telia før neste utenlandstur.
Jeg har mobilt bredbånd fra ice og det er helt ekstremt ustabilt og treigt. De er også treige med å fornye kvoten når det er ny måned. Nettet var ekstra treigt de siste dagene av november, noe som er greit siden kvoten da var slutt. Men nå er det ny måned og vi skulle hatt ny kvote ved midnatt, det fikk vi som vanlig ikke og har ennå ikke fått enda det nå er langt utpå ettermiddagen. Like treigt som da kvoten var oppbrukt. Jeg er mildt sagt forbannet over at dette skjer gang på gang. Jeg får ikke engang åpnet en enkel forumside og sider med bilder og nett-tv er bare å glemme selv om vi har høy kvote og liksom i følge ice skal ha meget god dekning. Jeg skal bytte abonnement, det gleder jeg meg til! Selv analogt modem fra tidlig 90-tall er bedre enn dette! Og om det for en gangs skyld virker ok varer det aldri lenge. Fryktelig ustabilt. Skulle ønske det gikk an å gi 0 stjerner, for de fortjener ikke én stjerne en gang. Styr unna ice!!!
No big issues in Norway using ICE.net, however big problems in Spain and U.K. with regards finding relevant mobil operator and sending SMS which you get charged for but never reach the person sent to. Customer service is very helpful if you understand Swedish!! Seriously thinking of changing when I come back to Norway, however like the low cost.
Har stadig problemer med at mobilen ikke finner sim-kort. Da den virker, så blir samtaler ofte avbrutt grunnet dårlig dekning, og det selv om jeg bor i Oslo. Feilfakturering både på mitt og min kones abonnement. Min kone fikk faktura på 1800,- kroner for "Brudd på avtale" denne saken ser ut til å gå helt til inkasso, selv om dem flere ganger har sagt at vi skal se bort ifra den aktuelle fakturaen. Jeg har også fått noe på fakturaen om "Brudd på avtale" For min del så har jeg ennå ikke spurt dem hva det gjelder, for jeg har ikke sagt opp noen ting. Men til sommeren, så er bindingstid over for konas del, så da er det definitivt over med Ice. For min del, så kommer jeg til å bytte veldig snart. Jeg har ikke opplevd noe dårligere leverandør enn Ice, men Nextgentel er ikke stort bedre.
Det er 1.5 år siden jeg avsluttet abonnement hos de. Etter mye om og men ble oppsigelsen godtatt- etter at jeg sendte mail, ringte og sendte brev! Akkurat fått 2 purringer som de påstår er ubetalt. Ingen hjelp hos kundeservice, hoven kundebehandler! Til og med VISMA kunne ikke forstå hvorfor dette ikke var blitt slettet, de skulle prøve å sende mail for å hjelpe meg. Aldri hatt inkasso i hele mitt liv, men nå har jeg altså det. Hold dere unna folkens, de er ulver! Kommer vel nye regninger neste år også sikkert ☹️.