ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ganske billig abonnement, men ikke verdt det. Det er alltid et problem med ett eller annet. Noen ganger så går det ikke ann å sende meldinger, andre ganger fungerer ikke nettet. Dette skjer flere ganger i måneden og er sykt irriterende. Da det for eksempel ikke går ann å sende meldinger kan det ta opptil 2 dager før det er mulig igjen. Betaler heller litt mer og bytter abonnement enn å ha dette køddet.
Jeg gikk i fellen som veldig mange andre når jeg bestilte mobilt bredbånd fra Ice.net med dekningsgaranti - da jeg trodde at dekning på mobildata var tilsvarende mobilt bredbånd tok jeg skammelig feil. Når jeg bestilte spurte jeg ettertrykkelig om de hadde dekning på spesifikt sted, noe jeg ble forklart at det hadde de, og om det ikke var tilfredsstillende så hadde de dekningsgaranti. Dette var selvfølgelig bare vrøvl fra ende til annen og jeg møtte nok en litt overivrig telefon selger når jeg bestilte - Der var ingen dekning på plassen jeg skulle bruke bredbåndet, så da valgte jeg å si opp mitt abonnement. Dette var innledningen til en lang og ubehagelig sak mot Ice.net - det viste seg da at de ikke hadde dekningsgaranti og at dekningskartet deres som de har på sin egen hjemmeside kun er et dekningsestimat om hvor de mener de BØR ha dekning. For å komme meg ut av saken og komme meg videre har jeg nå i etterkant måtte betale meg ut av tjenesten kr 2599,94 for det de mener er brudd på bindingstid. Finnes det ingen regler eller skrupler for hva man kan foreta seg i denne bransjen??? Dette er skammelig for norske tilbydere - her burde noen med tyngde ta opp saken mot useriøse tilbydere som Ice.net.
Bare dårlig. Går ikke å bruke tlf I utlandet. Finner ikke nett. Skal ut av ice med en gang jeg kommer hjem. Ingen burde velge dette.
Du får mye for pengene. Oversiktelig nettside. Rask nettforbindelse. Man må imidlertid selv sette opp innstillingene for å få 4g og for å få muligheten til å sende/ motta mms. Min erfaring er at de har dårlig talekvalitet. Jeg hører ofte min egen stemme ganske høyt i telefonen med ca 1-2 sek forsinkelse og den jeg snakker med klager på at jeg må snakke tydelig for at de skal kunne høre meg. Hvis de får rettet opp i det vil de få fem stjerner fra meg..
Vi har de siste ukene etter SIM-bytte hatt store problemer med uling og piping på innkommende samtaler. Vi har opplevd dette på flere av bedriftens telefoner. ICE teknisk klarer ikke å finne ut av problemene. Det er beklagelig, men vi kommer nå til å bytte leverandør etter mange år med Network Norway / ICE.
Skal en vurdere ut i fra en del omtaler av Ice, har jeg tydeligvis hatt flaks. Mitt mobilabonnement virker, også i Sverige og Danmark. Har vært i kontakt med kundeservice to ganger som privat kunde, og tre ganger for bedriften (der har vi ca 80 abonnementer). Har fått hjelp hver gang, og kundeservice har ringt tilbake. Det er helt klart ting som bør forbedres hos Ice, men vårt hovedinntrykk er at selskapet gjør en reel innsats for at det skal fungere best mulig hos kundene; - bedrift som privat.
Har dessverre ikke noe bra å si om Ice.net, mister kontakt mot nettverket 24/7. Ringte kundeservice og fikk informasjon at det er feil på sim. Etter jeg aktivert nytt sim er feilen fremdeles der. Anbefaler at dere prøver andre operatører som koster 20-50 kr mer. Kan ikke bruke mer tid på Ice.net.