ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig
Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no
Får ikke sendt sms i utlandet. Dritabonnement. Har skjedd før, da jeg hadde ice. Skal hjem og bytte abonnement
Hei, Siv! Så dumt at du opplever problemer i utlandet! 😔 Om du sender oss en epost til [email protected] skal vi hjelpe deg med å feilsøke problemet og finne en løsning for deg. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 for øyeblikkelig hjelp! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ice er bare interessert i å få deg som kunde, når du først har bitt på kroken blir man plutselig ikke interessant noe mer. Reklamasjonsavdelingen er arrogant og ikke behjelpelig i det hele tatt. Hold deg langt unna.
Hei, Ingunn Beklager for at du føler det slik.Vi ønsker selvfølgelig fornøyde kunder.. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av hva som har skjedd om du ønsker at vi ser nærmere på dette. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Flyttet til nytt sted for 3 mnd siden. Og hver gang det er litt overskyet og dårlig vær, blir dekningen på telefonen elendig! De første gangene jeg var i kontakt med Ice, fikk jeg beskjed om at det var en mast som hadde falt ut. Og den skulle bli reparert innen en ukes tid. De sa dette som sagt gang på gang. Kontaktet kundeservice igjen i går, for kvelden før var det helt umulig å ringe ut. Da var beskjeden plutselig en annen. Han på kundeservice sa da at det var ikke noe rart det var dårlige forhold hos meg ved slike forhold i følge dekningskartet. Jeg fortalte da hva de hadde informert meg om de andre gangene jeg hadde ringt inn. Dette fant kundeservice da ingen informasjon om nå. Jeg lurte da på hvorfor de hadde informert om det tidligere. Men det hadde han ikke noe svar på. Så fikk rett og slett beskjed om at det må jeg bare leve med, for det var ingen plan for å utbedre noe som helst i mitt område. Jeg bor på bygda. Men det er mange husstander her. Tidligere så har det vært helt perfekte mottaker forhold her. Så synes det da er dårlig at Ice plutselig bare lar være å utbedre en feil de i utganspunktet hadde tenkt å noe med! De tilbyr heller ikke wifi tale for iPhone, så kan ikke bruke det heller! Så jeg komme til å bytte operatør nå! For selv om Ice er billige på pris, så hjelper ikke det når jeg ikke har signaler hver gang det er overskyet! Min gamle mormor på snart 86 år bor nærme meg. Og hun byttet til Ice da fasttelefonen hennes ble lagt ned. Er ganske kritisk for en gammel dame å ikke kunne ha kontakt med omverdenen! Så blir masse styr nå med å få byttet for henne og! Hun bruker brevgiro, så blir flere regninger hun må betale med det før avtalegiroen går i orden. Dette er dårlig av dere, Ice! Dere må jo reparere utstyret deres når det ikke virker! Hjelper ikke at dere er billigst på markedet, når det ikke fungerer!
Hei, Linda Ø Jeg må først og fremst beklage for at du har fått ulik informasjon når du har vært i kontakt med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. I og med at du skriver at det har fungert bra før, høres det veldig rart ut at det ikke fungerer nå lenger og jeg ønsker gjerne å få sjekket opp i dette. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Vi har dessverre ikke landet en avtale med Apple angående WiFi-tale, så beklager at det ikke fungerer på iPhone enda. Om hun har fått opprettet avtalegiro i nettbanken, så bør det være i orden i løpet av noen uker. Håper på å høre fra deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
hei. var så dum å bli lurt av en selger hos ice høsten 2021, jeg byttet over til ice med totalt 6 telefoner, det var såkalt fri 4g , det hørtes jo fint ut , men hjelper lite når det er dårlig dekning veldig mange plasser . selgeren fra ice fortalte meg at de sender på telenor sitt nett , det kan umulig stemme, når jeg var sammen med folk som hadde telenor , de hadde god dekning , jeg klarte ikke å ringe.. hva gjorde jeg da ? jo jeg byttet tilbake til telia. tenkte det blir jo ikke noe problem , telia dekker jo bruddgebyr på 3000,- pr tlf. men ice har faktisk bruddgebyr på 6000,- pr tlf , det står sikkert med liten skrift en godt gjemt plass , men ikke noe jeg ble fortalt når jeg ble lurt inn til ice . syntes det er helt utrolig at et såkalt seriøst telefonselskap kan få lov å holde på med dette .. om ikke det er nok ble jeg i forige uke oppringt fra en selger hos ice , tilbudet var som følger : de skulle dekke alle kostnader vedr bruddgebyr om jeg byttet tilbake, og nå var alt vedr dårlig dekning historie... helt utrolig
Hei, Bjarne Så dumt å høre at du har hatt mye problemer med dekningen din! Det virker som det har vært litt missforståelser rundt dekningen. Vi bruker ikke Telenor sitt nett, men vi bruker Telia's nett i områdene hvor vi selv ikke har dekning. Ang. bruddgebyret ditt gjelder nok dette ett Bedrift abonnement. Abonnementsavtalen som blir inngått skal bli fysisk godkjent av deg som kunde før den trer i kraft. Uansett veldig kjedelig om du ikke mener å ha blitt fortalt om dette av selgeren i forkant, og er veldig lei oss for den dårlige opplevelsen din. Mvh. Kristine ice.no
Eg vert kunde hos ice nett lenge så mye som har blitt bedre og forbedring i alle årane eg har vert kunde hos ice nett, ice + detter ut inni mellom ja eller den gjor det på min gammle iPhone så på min nye iPhone har det ikkje gjort det enda, stor fornøyd så langt, litt dårlig dekning noen steder i Molde så det ville vert supert om det er mulig og få det fiksa så ditta skjer når eg streama på twitch da legger eg litt inni mellom så oppe med Molde vatne og der og i norbyen er det dårlig dekning, elles er det super bra kundeservice og lav pris i forholde til hva man får da får pengane, dere som har komt med dårlig omtala her burde skamme dere så fordi dere har ikkje peiling på hva dere prata om, eg vert kunde i mange år til totalt , ice nett er det eg har hatt lengst, har bytta til andre selskaper men bytta fort til ice nett igjen, så synest eg dere burde få dere 5G i Molde snart, eg bruka mye mobil data i månen og har ice +, så må dere få fikss slik at vi får brukt mobilen i utlande så sendt melding og ringe ,fortsett og bere forbedre dere 😊
Hei, Kai Så utrolig hyggelig lesning! Dette er slik vi ønsker at kundeforholdene hos oss skal være 😊 Fantastisk at du deler din erfaring med oss! Her kan du sjekke jevnlig for når 5G kommer til Molde -> https://www.ice.no/dekning/5g/ Abonnementet skal fungere i utlandet, slik som i Norge. Kan det ha vært manglende innstillinger som var grunnen til at du har hatt begrenset tilgang til mobilbruken? Send meg gjerne en e-post til [email protected] så kan vi se på det sammen 😊Husk å ta med hele navnet ditt og mobilnummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Det har bra kundeservice men dårlig hastighet men de kan endre seg med 5g og når man er i utlandet så kan man ikke ringe eller sende melding
Hei Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen du har fått hos oss, men det at du ikke får telefonen til å fungere i utlandet, må vi finne ut av. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato samt telefonnummeret ditt, så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Anne ice.no