ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd! Super kundeservice og ikke minst billig! Det at dem ikke fakturerer overforbruk er kanskje det aller beste!
Hei, Kristin Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får alltid hjelp til det man lurer på :) Så kommer nok tilbake som kunde ganske snart.
Det som er bra med ICE mobiltelefoni er at de ikke fakturerer overforbruk. Dette gjør de rimelige abonnementstypene svært konkurransedyktige. I tillegg er dekningen bra, og det meste fungerer problemfritt. Jeg har ICE selv, i tillegg til at jeg er økonomisk ansvarlig for ungenes numre. Jeg skulle ønske at det gikk an å fylle på mer mobildata på ungenes numre når jeg logger inn på Min Side for mitt eget nummer, i stedet for å måtte kontakte Kundeservice manuelt slik det fungerer nå. Og når man først må kontakte Kundeservice, kunne de utført det jeg forespør med en gang, uten tre forsøk på å selge meg et dyrere abonnement først. Også hadde det vært en fordel om man fikk tydelig info om at man i for eksempel Kina må sette om telefonen fra 4G til 3G manuelt før man får summetone. Men alt i alt, jeg ser ingen grunn til å bytte til andre leverandører.
Hei, Tommy Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Misfornøyd med MMS som dett ut, og vanskeleg å få innstillingane riktige. Håpar det vil stå riktig på nettsida framover.
Hei, Magni Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
God service, hyggelige kundebehandlere, hjelpsomme. Og Ice.net er rimelige.
Dyrt abb og ingen sperrefunksjoner for barn under 18 år slik f.eks telenor har.
Alt bra, æ så ikke noen dårlig, håper at dere fortsatt sånn.