ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er i USA, og sitter uten operatør og uten nett! Ringte ice før jeg dro for å forsikre meg om at dette ikke var et problem, så dette er hårreisende skuffende. Det er attpåtil ganske problematisk når man trenger tlf i 2017(hvem skulle trodd?) for å bruke bankapper osv. Karakter STRYK.
Hei Fredrik, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til hva som forårsaker problemet så blir det vanskelig å gi deg noe godt svar her nå. Dersom du fortsatt oppholder deg i USA så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Katastrofalt dårlig mobildekning. Umulig å sende SMS, motta samtaler, ringe ut. Bare å bytte selskap, tross straffegebyr.
Hei, Susivei Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med ditt abonnement hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg ser at du allerede har byttet abonnement så da blir det dessverre vanskelig å feilsøke videre. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Faste lave priser hver mnd! Anbefales å prøve ut om du vil spare penger og ha et solid abonnement.
Pluss: Kundeservicen var meget vennlig, effektiv og hadde god responstid på Messenger (som jeg brukte). Det var også bra service på telefon, raskt og bra. Nettsidene er veldige gode. Enkle og navigere, skillet mellom telefoni og bredbånd var utmerket, og mengden spørsmål på "ofte stilte spørsmål" var bra. Utseende på sidene var også bra. Minus: Dekningen er ikke spesielt bra der jeg er (Reinsvoll, Vestre Toten, Oppland), og jeg miste totalt signalet (derfor jeg tok kontakt med kundeservice), uten at jeg kunne forstå hvorfor, og uten at beskjeden som dukket opp på mobilen var hjelpsom.
Hei, Jan E. L Tusen takk for en hyggelig omtale, Jan! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke sendt MMS. Må innstille på nytt MMS etter oppdateringer.
Vil fraråde folk på det sterkeste å velge Ice.net. Dårligere dekning enn konkurrenter, dyrere enn konkurrenter i utlandet, og «avtalebruddregning» ved avslutning av mobilabonnement på 1350.
Hei, Olsen Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår. Jeg ser at du allerede har byttet selskap og da blir det dessverre vanskelig å feilsøke dekningen din videre. Årsaken til at du har fått "bruddgebyr" på fakturaen din er fordi du kjøpte telefonen igjennom oss til en rabattert pris. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig og bra dekning. Får mye for pengene. God kundeservice.
Hei Monica Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net