ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Faste lave priser hver mnd! Anbefales å prøve ut om du vil spare penger og ha et solid abonnement.
Pluss: Kundeservicen var meget vennlig, effektiv og hadde god responstid på Messenger (som jeg brukte). Det var også bra service på telefon, raskt og bra. Nettsidene er veldige gode. Enkle og navigere, skillet mellom telefoni og bredbånd var utmerket, og mengden spørsmål på "ofte stilte spørsmål" var bra. Utseende på sidene var også bra. Minus: Dekningen er ikke spesielt bra der jeg er (Reinsvoll, Vestre Toten, Oppland), og jeg miste totalt signalet (derfor jeg tok kontakt med kundeservice), uten at jeg kunne forstå hvorfor, og uten at beskjeden som dukket opp på mobilen var hjelpsom.
Hei, Jan E. L Tusen takk for en hyggelig omtale, Jan! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke sendt MMS. Må innstille på nytt MMS etter oppdateringer.
Vil fraråde folk på det sterkeste å velge Ice.net. Dårligere dekning enn konkurrenter, dyrere enn konkurrenter i utlandet, og «avtalebruddregning» ved avslutning av mobilabonnement på 1350.
Hei, Olsen Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår. Jeg ser at du allerede har byttet selskap og da blir det dessverre vanskelig å feilsøke dekningen din videre. Årsaken til at du har fått "bruddgebyr" på fakturaen din er fordi du kjøpte telefonen igjennom oss til en rabattert pris. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig og bra dekning. Får mye for pengene. God kundeservice.
Hei Monica Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning på hytta i Valdres. Ellers fungerer alt utmerket.
De viser ikke vilje til service, skryter på seg dekningagaranti og jeg har ofte ikke engang telefonsignal i mitt eget hjem! I 2017!
Hei Matte, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net