ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er veldig god, appen er en fornøyelse. Prisen er kanskje litt over det jeg med mitt bruk hadde fått hos andre, men er så liten forskjell at den gode servicen gjør det uinteressant å bytte.
Hei Meg! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kjøpte IceJunior, men fungerer ikke å aktivere facetime eller imessage for mobilnummer. Forsøkt det meste inkl bytte mobil, men stopper opp når apple sender sms for aktivering. Kundeservice sier det er et midlertidig problem… kanskje, tror jeg… Bytter til annen leverandør som «støtter apple» med esim, 4g tale og icloud aktivering.
Hei, Jon Det er dessverre flere kunder som opplever samme problem. Vi er i dialog med Apple for å få løst dette. Du er hjertelig velkommen tilbake når iMessage og eSIM på Apple Watch er på plass! Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Det funker fint,men jeg bruker det bare til Facebook og til å betale regninger. Syntes 599 er litt dyrt.
Hei Kristin! Takk for din tilbakemelding :) Hvis du logger deg inn på din min side bruker vil du få en oversikt over ditt abonnement og da kan du se hvor mye data du egentlig bruker. Hvis det er slik at du ikke bruker liker mye som du betaler for, har du muligheten til å endre til et lavere abonnement:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
For dårlig dekning selv i sentrale områder og ikke minst utenfor. Ustabilt 5G-dekning.
Hei, Heidi Så leit at du opplever dårlig dekning der du ferdes! Vi er i full gang med å oppgradere alle våre basestasjoner, samtidig som vi bygger 3900 nye, som kommer til å forbedre dekningen mye mange steder. Du kan lese alt om ice 5G her: https://www.ice.no/dekning/5g/ Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Billig. God aksess til kundeservice. Opplevde manglande aksess på tur til London for nokre år sidan.
Hei, Atle. Takk for tilbakemelding! Skulle du oppleve problemer med dekningen en annen gang du er i utlandet, kan denne siden være til hjelp: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/. Om du har tilgang til WiFi. Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg har 3 gb mobildata i mitt abb.. Men greier aldri å bruke opp dette. Så "overskuddet" sender jeg via min svigerdatter som har to gutter på junior abb hos dere... Bare så synd at dem ikke får brukt dette på ferie (i Spania). Men det er vel en del av avtalen med å ha junior abb.. Selv om jeg ikke merker noe spesielt med det, så synes jeg dere burde få ordnet med 5 g i Brønnøysund. Her har vi Br.sund registrene +++ med mage potensielle kunder som trenger det i sitt daglige virke.. Så stå på, og skaff oss 5 g :-)
Hei, Kjell Tusen takk for tilbakemelding! Veldig kjekt at du deler overskuddet med familien! Har man iceJunior og skal på ferie, så er det mulig å endre til et iceUng abonnement for en kort periode. Da kan man endre tilbake til iceJunior når man er tilbake i Norge. De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, så forhåpentligvis kommer det 5G til Brønnøysund også 😀 Ha en riktig så god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Kundeservice er alltid bra, lette å få tak i hvis man lurer på noe. Helt grei pris for nok data, pluss med rollover data🤩 er som sagt bare dekningen som ikke alltid er med meg, men er ikke ofte jeg har problemer med det!
Hei, Sunniva! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er supert å lese at du er fornøyd med oss. Jeg håper du tar kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene. Selv om det ikke er ofte det skjer vil vi gjerne ta en nærmere titt 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Julie ice.no