ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dårlig dekning selv i sentrale områder og ikke minst utenfor. Ustabilt 5G-dekning.
Hei, Heidi Så leit at du opplever dårlig dekning der du ferdes! Vi er i full gang med å oppgradere alle våre basestasjoner, samtidig som vi bygger 3900 nye, som kommer til å forbedre dekningen mye mange steder. Du kan lese alt om ice 5G her: https://www.ice.no/dekning/5g/ Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Billig. God aksess til kundeservice. Opplevde manglande aksess på tur til London for nokre år sidan.
Hei, Atle. Takk for tilbakemelding! Skulle du oppleve problemer med dekningen en annen gang du er i utlandet, kan denne siden være til hjelp: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/. Om du har tilgang til WiFi. Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg har 3 gb mobildata i mitt abb.. Men greier aldri å bruke opp dette. Så "overskuddet" sender jeg via min svigerdatter som har to gutter på junior abb hos dere... Bare så synd at dem ikke får brukt dette på ferie (i Spania). Men det er vel en del av avtalen med å ha junior abb.. Selv om jeg ikke merker noe spesielt med det, så synes jeg dere burde få ordnet med 5 g i Brønnøysund. Her har vi Br.sund registrene +++ med mage potensielle kunder som trenger det i sitt daglige virke.. Så stå på, og skaff oss 5 g :-)
Hei, Kjell Tusen takk for tilbakemelding! Veldig kjekt at du deler overskuddet med familien! Har man iceJunior og skal på ferie, så er det mulig å endre til et iceUng abonnement for en kort periode. Da kan man endre tilbake til iceJunior når man er tilbake i Norge. De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, så forhåpentligvis kommer det 5G til Brønnøysund også 😀 Ha en riktig så god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Kundeservice er alltid bra, lette å få tak i hvis man lurer på noe. Helt grei pris for nok data, pluss med rollover data🤩 er som sagt bare dekningen som ikke alltid er med meg, men er ikke ofte jeg har problemer med det!
Hei, Sunniva! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er supert å lese at du er fornøyd med oss. Jeg håper du tar kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene. Selv om det ikke er ofte det skjer vil vi gjerne ta en nærmere titt 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Jeg har ved flere anledning bedt kundeservice om å stenge data bruk i utlandet , da fikk jeg bekreftelse på det , men gang på gang så får jeg store fakturer på grunn av det. Har snakket med deg og de ikke ønsker å løse problemet !!!
Hei, Waleed Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Holder det de lover. Kjempe service ved spørsmål om tekniske problemer. Andre selskaper ringer fra tid til annen og vil ha meg som kunde. De kan ikke slå ice på pris
Hei, Leif Det er en fryd å lese. Takk for tilbakemelding! Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Var på ferie i Tyrkia og oppdaget at Ice hadde betydelig høyere priser enn konkurrenten jeg hadde tidligere.
Hei, Bjarne! Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 I Tyrkia tilbyr vi både utlandspakke for samtaler/sms og datapakke. https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Det er alikevel leit at det er dyrere enn hos oss hos andre operatører. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no