ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimeleg abonnement for meg som ikkje treng mengder med data. Opplever at dekninga på telefoni er ustabil. Mange inngåande samtalar går rett på svararen. Prøver no ein annan leverandør for å sjå om det hjelper.
Hei Arnstein! Så trist å høre at du har byttet leverandør, men vi håper du blir fornøyd der du er nå😊 Mvh Martine ice.no
Jeg har vært kunde siden 2016, ikke et eneste sekund har jeg ønsket meg noe annet. Pros: -Dekning overalt* (3 steder har jeg mistet dekningen i en strekning på 50-100m) -Fantastiske priser -Veldig bra kampanjer på abonnement som du beholder som du bestilte helt til du selv bytter (jeg hadde en deal som kun var mulig å ta nytte av iløpet av en sommer, den dealen gjaldt til jeg byttet abonnement type 1-2 år senere) -Ingen kundeservice som ringer ned telefonen din (jeg fikk 1 telefon en gang for flere år siden hvor de spurte om min tilbakemelding som jeg gledelig ga dem, da jeg hadde vært fornøyd kunde i 1-2 år allerede, ellers så har jeg ringt dem) +++++ End of pros Cons Jeg er så fornøyd med ICE at når jeg snakker om dem så tror folk at jeg er salgsmann. End of cons Hilsen en meget fornøyd kunde!
Hei Fredrik! Wow, for en tilbakemelding! Vi takk og bukker 😍 Så hyggelig å høre at alt fungerer som det skal, og skulle det ikke det så håper jeg vi lever opp til denne tilbakemeldingen. Tusen takk for at du anbefaler oss videre! Mvh Martine ice.no
Hyggelig, imøtekommen og ærlig kundebehandler. Opplever at han vil gi meg det beste tilbudet.
Hei Kent! Så flott å høre 😊 Vi håper du er/blir en fornøyd kunde. Skulle det være noe som helst så ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi gjerne. Mvh Martine ice.no
Jeg er superfornøyd. Dekning over alt. Stabilt og godt nett.
Hei Frode! Så flott å høre at du er fornøyd 🤩💕 Takk for din tilbakemelding. Mvh Martine ice.no
Ice har gjennomgått store endringer i eierstruktur den siste tiden - og det er kanskje forklaringen på den kolossale krisen selskapet tilsynelatende står i. Juli 2023 så anbefaler jeg hvertfall ingen andre å gå gjennom samme prosess som meg. I grove trekk: 1. Selgeren tilbakeholder informasjon og kommuniserer særdeles spekulativt. Ringte opp ETTER at avtalen var inngått for å tilføye viktig informasjon som han hadde "glemt". Hvis du gjør tabben med å innlede dialog og blir presentert "rabatt som du kan bruke i nettbutikken" så vær særdeles (!!!) oppmerksom på at ved flytting av 2 familiemedlemmer for eksempel, så kan ikke rabatten til begge brukes på samme kjøp. Ekstremt kynisk utforming av tilbud. 2. Ice klarte faktisk ikke å aktivere abonnementet mitt :D Det er første gang noensinne jeg har vært ute for (og jeg har vært innom endel ulike operatører). De beklagde seg jo i etterkant etter at jeg måtte reise mange mil, bruke mange timer og penger i bensin og bompenger - for å dra til butikken dems. Butikken klarte heller ikke å løse problemet, men omsider kunne en person på forhandler-support å finne ut av feilen. Den lå naturligvis hos Ice selv og hun var oppgitt over at kollegene ikke visste bedre. Jeg har opplevd andre selskaper og tjenester som gjør feil, da legger de seg flate og tilbyr kompensasjon. Ikke ICE. Det er graden av service du kan forvente hos Ice - etter å ha flyttet over 2 abonnenter til dem :) Så folkens: Jeg har hatt Ice tidligere og vært fornøyd. Veldig bra priser og forlokkende tilbud. Dårlig dekning bare. Forlot dem for en annen operatørs rabatter ifm telefonkjøp - før jeg nå ble lokket tilbake med flotte rabatter i nettbutikken. Dessverre så var det en klassisk sleip og manipulerende selger som jeg ble offer for, så nå er jeg tilbake til dårlig dekning OG null goder å benytte meg av. Jo, verdt å nevne til slutt at selger alene (her er ikke kundeservice ifm alle problemene med at de ikke klarte å aktivere kortet mitt tatt med) er registrert i min anropslogg med ikke mindre enn 40 (!) anrop. Så hvis du går til Ice etter å ha lest dette fra Juli 2023 så har du ingen grunn til å klage når det er din tur å bli sendt til Oslo helt uten grunn.
Hei, Vidar Takk for tilbakemelding! Det er veldig leit at dette har skjedd og her må vi bare beklage! Ønsker du at vi skal gå gjennom saken, ønsker jeg gjerne at du sender oss mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken. Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Vi sliter med dekning på hytta vi betaler for mye en det vi får. Blir ikke dette bedre bytter vi leverandør.
Hei Øivind! Så trist å høre at dere opplever dårlig dekning på hytta. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om vi kan hjelpe å bedre det. Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh Martine ice.no
Ok og ryddige. Grei kundeservice,og alltid behjelpelige..
Hei Morty! Så godt å høre at du har gode opplevelser med oss. Tusen takk for tilbakemeldingen😍👌 Mvh Martine ice.no