ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mister nett og mms faller ut. Varierende kundhjelp.
Jeg hadde hørt mye rart om Ice, men tok likevel sjansen på å teste et abonnement siden det ikke var bindingstid. Det sparte jeg 150 kr. /mnd på. Siden det ikke oppstod noen problemer overhodet, byttet jeg likegodt enda et abonnement noen måneder senere. Begge ungene er kjempefornøyd med at mobildata fremdeles virker selv om man har brukt opp kvoten. (det går bare veldig tregt) Men det koster ikke et øre ekstra. :-) Andre operatører fakturerer blodpris med en gang du går over kvoten... Som sagt: Ingen problemer, god dekning også i tyttebærland og fakturaen er alltid 99,- pr. mnd pr. abonnement.
Dårligere lydkvalitet (Alnabru, bedrift), bråk og piping. Krise ved kundesamtaler!
Ikke en ting som fungerer. Dårlig hastighet, sms og mms som aldri kommer fram eller slutter å virke dager i strekk, nett som er mer ustabilt enn humøret til Charlie Sheen. Og rosinen i pølsa; tidenes verste kundebehandling.
MMS virker ikke. Får ikke kontakt med kundeservice, svarer ikke på mail, sms. Ventetid på flere timer hvis man prøver å ringe. Jeg er lurt!
Syns dette er helt tragisk, får ikke kontakt med noen der hjemme pga mobilen har ingen dekning i utlandet. mms har plutselig stoppet å virke.
Det er absolutt ikke noe dårlig med Ice.net!