ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Problemet med data frihet er at telefonen stadig vekk kopler automatisk over på det vanlige nettet der datamengden er brukt opp. Dette til tross for at nettverk med Data frihet blir valgt manuelt så bytter den etter et par minutter alltid over til nettverket med den vanlige datakvoten fordi dette nettet har bedre dekning. Det hjelper lite å tilby 1000gb per måned for 99 kroner når det ikke går an å bruke de. Når man forsøker å deaktivere data frihet i appen får man beskjed om at tjenesten blir stoppet umiddelbart men at man allikevel må betale ut en hel måned. Dette til tross for at det aktivt legges vekt på når du bestiller at du kan avslutte tjenesten når som helst. Jeg synes det er svindel at Ice tar betalt for en tjeneste som rett å slett ikke fungerer. At dere på toppen av det hele aktivt i appen oppfordrer brukerne til å skrive opp i kalenderen hvilken dag vi skal stoppe tjenesten for å unngå å betale for en ny periode er ingenting annet enn tragisk. Hilsen fra en kunde som faktisk var fornøyd helt frem til Data frihet ble bestilt.
Hei, Atle Så synd å lese at du ikke får Data Frihet til å fungere ordentlig! Data frihet fungerer kun i vårt eget nett, ice+ nettet. Dersom du befinner deg i ett område hvor vi benytter Telia isteden for ice, er det dessverre ikke mulig å bruke Data Frihet der. Du kan sjekke dekningskartet på hjemmesiden vår, www.ice.no, for å se om vi skulle hatt egen dekning i området du befinner deg. Er det slik at du skulle hatt fungere Data Frihet i dette området, er det fint om du sender oss en henvendelse med fult navn og mobilnummer, til [email protected], slik at vi kan sjekke opp i problemet for deg. Da kan vi også hjelpe deg med evt. deaktivering av tjenesten. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg får ikke opp anrop med WiFi på min nye iPhone 12. Er helt avhengig av WiFi for å ringe da ingen operatører har deknimg på min hytte. Har derfor Wifi med Radiolink. Gikk veldig bra før med Telia. Nå helt bånn!! Nettopp skiftet til Ice ifb med kjøp av ny iPhone 12. Dummeste jeg har gjort.
Hei, Reidar Dette var en veldig kjedelig situasjon. Vi har dessverre ikke støtte for Wifi-tale for iPhone brukere. Per i dag, har vi kun støtte for 4G-tale. Vi jobber på spreng med å få en avtale med Apple på denne fronten, noe som viser seg å ha tatt veldig lang tid. Vi har dessverre ikke fått noen estimert tid for når dette vil være klart hos ice enda, men vi krysser fingrene for at dette vil dukke opp innen rimelig tid. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kjøpte mobil fra ICE. Vi benyttet vår rett til å angre kjøpet, returnerte mobilen 8. september (uten å ha åpnet emballasje) og de bekreftet å ha mottatt den 10. september. Pr. i dag 23. september er tilbakebetaling ikke gjennomført. Vi ringer å purrer men de skylder på underleverandør??? Vi blir oppfordret til å ringe tilbake i morgen så vil de se på saken igjen???
Hei, Håkon Så dumt å se at du ikke har mottatt tilbakebetalingen din enda! Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn og mobilnummeret dette gjelder, slik at vi kan sjekke opp i status på saken din for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
farten er alt for lav holder seg på mellom fra 3 til 8 mbit holder ikkje mål for meg.
Hei, Jan Så dumt at du opplever problemer! Send oss en henvendelse med fult navn og telefonummeret ditt til [email protected], slik at vi kan feilsøke problemet med deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Det løser seg når jeg restarter, men da den står på en hytte og overvåker/regulerer alarm, dørlås og varme er det veldig frustrerende. Nettverket er når det virker genrelte tregt også. Klarer for eksempel ikke å kjøre de digitale kanalene til RiksTV uten å hakke og henge seg opp. Må si jeg er generelt veldig missfornøyd.
Hei, Tor Arne Så dumt at du har problemer med ruteren din! Som oftest løses disse problemene ved at du tar en fabrikkreset av din ruter. En fabrikkreset betyr at du stiller ruteren tilbake til oppsettet den hadde, da den ble levert. Men merk deg, ved å gjøre dette vil ruteren miste alle lagrede endringer og innstillinger. Det betyr at nettverksnavn og -passord vil tilbakestilles til det som står på den hvite lappen på ruteren. Det er viktig at ruteren er påskrudd når du utfører en reset. En fabrikkreset gjøres på følgende måte: På baksiden av ruteren, ved en av antenneinngangene, vil du se et lite hull det står reset på. Du trenger noe langt og tynt, på samme størrelse som en nål eller binders. I dette hullet er det en liten bryter. Denne bryteren må du holde inne helt til det kun er lampen Power som lyser. (Ca. 5-10 sekunder). Ruteren vil bruke litt ekstra tid på å koble seg ordentlig opp etter dette. Når Connect-lampen lyser, er den ferdig. Jeg håper dette vil løse problemene med ditt mobile bredbånd! 😊 Dersom du fortsatt skulle oppleve problemer etter utført fabrikkreset, er det fint om du sender oss en henvendelse med kundenummeret ditt til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Å være kunde hos ice har vært helt problemfritt. Har så og si alltid ice+ og har aldri hatt dekningsproblemer. Følger med på alt av konkurranse, men det er ingen andre som kan levere meg tilsvarende verdi for prisen som det ice gjør. Fin app. Full pott
Hei, Thomas Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og dekningen din :) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ får du automatisk dekning med Telias nettverk. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Florian
Veldig fornøyd med ICE Net God dekning etter mitt behov, og greie tilbakemeldinger/meldinger om noe skal endres ol.
Hei, Jan Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og dekningen din :) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ får du automatisk dekning med Telias nettverk. Ha en fin helg! Mvh Heidi ice.no