ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Glad for at jeg hadde muligheten til å teste de billig før jeg velger abonnement. Det er super dårlig dekning på ice sine abonnementer og skikkelig dårlig internett hastighet. Anbefales ikke. Gleder meg til å bytte abonnement snart.
Hei Shima, Dette var trist å høre Jeg vil gjerne vil se nærmere på dette for deg, og det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved navn og mobilnummer eller kundenummer, så tar jeg kontakt med deg innen kort tid. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Verste jeg har hatt. Må gå ut hele tiden for å ringe, andre hører mine samtaler hakkete og at jeg blir borte. Vanskelig å komme på nett med mobil.
Hei, Ann Så dumt å høre at du opplever problemer! Send oss gjerne en henvendelse med mobilnummeret ditt, samt adressen du opplever problemene på til [email protected], slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut av dette. Ønsker deg en flott kveld! Mvh. Kristine ice.no
Hadde litt problemer fordi 1-års-avtale i forbindelse med kjøp av ny tlf.fortsatte ytterligere et halvt år fordi jeg ikke var oppmerksom nok. Jeg er en gammel dame, og jeg foreslo for Ice at de burde hatt et meldingssystem som gjorde kunden oppmerksom på at 12 mndr.var gått. Jeg ble trukket kr.900;- for mye på et halvt år (150,- pr.måned) - det burde vært unødvendig.
Hei, Ellen Takk for tilbakemeldingen din! Vi har tatt med ønsket ditt videre for vurdering. Så får vi krysse fingrene for at ice kan få en automatisk ordning på slike sms'er i fremtiden! 😊 Når det er sagt, vil jeg informere deg om at når du er ferdig med en 12. måneders avtale, blir ikke denne automatisk fornyet dersom du ikke sier ifra. Beløpet du har fortsatt å betale for, er for selve mobil-abonnementet ditt. Ønsker du å avslutte ditt mobilabonnement hos ice, kan du sende oss en henvendelse med fult navn, fødselsdato og mobilnummeret du ønsker å avslutte til [email protected], så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Problemet med data frihet er at telefonen stadig vekk kopler automatisk over på det vanlige nettet der datamengden er brukt opp. Dette til tross for at nettverk med Data frihet blir valgt manuelt så bytter den etter et par minutter alltid over til nettverket med den vanlige datakvoten fordi dette nettet har bedre dekning. Det hjelper lite å tilby 1000gb per måned for 99 kroner når det ikke går an å bruke de. Når man forsøker å deaktivere data frihet i appen får man beskjed om at tjenesten blir stoppet umiddelbart men at man allikevel må betale ut en hel måned. Dette til tross for at det aktivt legges vekt på når du bestiller at du kan avslutte tjenesten når som helst. Jeg synes det er svindel at Ice tar betalt for en tjeneste som rett å slett ikke fungerer. At dere på toppen av det hele aktivt i appen oppfordrer brukerne til å skrive opp i kalenderen hvilken dag vi skal stoppe tjenesten for å unngå å betale for en ny periode er ingenting annet enn tragisk. Hilsen fra en kunde som faktisk var fornøyd helt frem til Data frihet ble bestilt.
Hei, Atle Så synd å lese at du ikke får Data Frihet til å fungere ordentlig! Data frihet fungerer kun i vårt eget nett, ice+ nettet. Dersom du befinner deg i ett område hvor vi benytter Telia isteden for ice, er det dessverre ikke mulig å bruke Data Frihet der. Du kan sjekke dekningskartet på hjemmesiden vår, www.ice.no, for å se om vi skulle hatt egen dekning i området du befinner deg. Er det slik at du skulle hatt fungere Data Frihet i dette området, er det fint om du sender oss en henvendelse med fult navn og mobilnummer, til [email protected], slik at vi kan sjekke opp i problemet for deg. Da kan vi også hjelpe deg med evt. deaktivering av tjenesten. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg får ikke opp anrop med WiFi på min nye iPhone 12. Er helt avhengig av WiFi for å ringe da ingen operatører har deknimg på min hytte. Har derfor Wifi med Radiolink. Gikk veldig bra før med Telia. Nå helt bånn!! Nettopp skiftet til Ice ifb med kjøp av ny iPhone 12. Dummeste jeg har gjort.
Hei, Reidar Dette var en veldig kjedelig situasjon. Vi har dessverre ikke støtte for Wifi-tale for iPhone brukere. Per i dag, har vi kun støtte for 4G-tale. Vi jobber på spreng med å få en avtale med Apple på denne fronten, noe som viser seg å ha tatt veldig lang tid. Vi har dessverre ikke fått noen estimert tid for når dette vil være klart hos ice enda, men vi krysser fingrene for at dette vil dukke opp innen rimelig tid. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kjøpte mobil fra ICE. Vi benyttet vår rett til å angre kjøpet, returnerte mobilen 8. september (uten å ha åpnet emballasje) og de bekreftet å ha mottatt den 10. september. Pr. i dag 23. september er tilbakebetaling ikke gjennomført. Vi ringer å purrer men de skylder på underleverandør??? Vi blir oppfordret til å ringe tilbake i morgen så vil de se på saken igjen???
Hei, Håkon Så dumt å se at du ikke har mottatt tilbakebetalingen din enda! Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn og mobilnummeret dette gjelder, slik at vi kan sjekke opp i status på saken din for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
farten er alt for lav holder seg på mellom fra 3 til 8 mbit holder ikkje mål for meg.
Hei, Jan Så dumt at du opplever problemer! Send oss en henvendelse med fult navn og telefonummeret ditt til [email protected], slik at vi kan feilsøke problemet med deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no