ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ventet på ny ruter som det ble reklamert på for ca 3 mnd siden.
Hei Inger! Ta gjerne kontakt med oss igjen for høre angående ruteren din. Normalt sett skal det ikke ta så lang tid 😊 Mvh Martine ice.no
Veldig for lyd med abonnementet og kunderservicen.
Hei, Gb Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Hei Ice. Dere er de beste jeg noen gang jeg har vært borte i. Dere er billige. Jeg holder kostnadene nede. Jeg kommer aldri til å bytte til noen 2. Ice er helt topp. Dere skal jeg ha.Jeg har bare positivt å si om ice.
Hei Marit 😍 Wow! Så hyggelig tilbakemelding. Tusen takk 💕 Mvh Martine ice.no
Rimelig pris, masse data, noe deler jeg med familie som også har ice. kjekk app!
Hei, Veronica Takk for tilbakemeldingen. Det er en fryd 😀 Ønsker dere en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Bra dekning og bra priser men dyrt på danskebåten da det søkes etter satellitt
Hei, Gitte Reiser man med Danskebåten, Kielfergen, Hurtigruten, eller andre kommersielle fartøy vil de aller fleste av dem tilby mobilnett ombord via Telenor Maritime eller andre satellittoperatører. Dette uavhengig av mobiloperatør. Dette er dessverre veldig dyrt for deg som kunde, og noe vi fraråder sterkt, med mindre det er helt nødvendig for deg. Ønsker du mer informasjon om priser på skip og fly, kan det ses her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg ønsker rabatt på mitt abonnement - uten reduksjon av ytelse.
Hei Einar! Ta gjerne kontakt med vår kundesenter på tlf: 21 00 00 00 for å se om det er mulig for å endre på pris på abonnementet ditt. 😊 Mvh Martine ice.no
Eneste grunne til ar jeg bytter fra ice er for at man ikke får full data mengder i Sverige.
Hei Vk! Det er trist å høre at du allerede har byttet fra ice. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. 😊 Mvh Martine ice.no