ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei Ice. Dere er de beste jeg noen gang jeg har vært borte i. Dere er billige. Jeg holder kostnadene nede. Jeg kommer aldri til å bytte til noen 2. Ice er helt topp. Dere skal jeg ha.Jeg har bare positivt å si om ice.
Hei Marit 😍 Wow! Så hyggelig tilbakemelding. Tusen takk 💕 Mvh Martine ice.no
Rimelig pris, masse data, noe deler jeg med familie som også har ice. kjekk app!
Hei, Veronica Takk for tilbakemeldingen. Det er en fryd 😀 Ønsker dere en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Bra dekning og bra priser men dyrt på danskebåten da det søkes etter satellitt
Hei, Gitte Reiser man med Danskebåten, Kielfergen, Hurtigruten, eller andre kommersielle fartøy vil de aller fleste av dem tilby mobilnett ombord via Telenor Maritime eller andre satellittoperatører. Dette uavhengig av mobiloperatør. Dette er dessverre veldig dyrt for deg som kunde, og noe vi fraråder sterkt, med mindre det er helt nødvendig for deg. Ønsker du mer informasjon om priser på skip og fly, kan det ses her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg ønsker rabatt på mitt abonnement - uten reduksjon av ytelse.
Hei Einar! Ta gjerne kontakt med vår kundesenter på tlf: 21 00 00 00 for å se om det er mulig for å endre på pris på abonnementet ditt. 😊 Mvh Martine ice.no
Eneste grunne til ar jeg bytter fra ice er for at man ikke får full data mengder i Sverige.
Hei Vk! Det er trist å høre at du allerede har byttet fra ice. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. 😊 Mvh Martine ice.no
Litt negative! Dekking av og til ,på visse plasser ikke helt bra i Norge. Det er ikke alltid det vil gå over til 5G. Når du i Sverige måtte jeg skru av og på mobilen som tar 5G. " med ny mobilen hadde jeg sluppet å måtte gjøre det. Kjempe positiv! Alltid god kunde service på app og når du ringer inn. Fornøyd med å vært kunde hos ice i 2 år. Med å betale grei sum fast i 12 måneder.
Hei Signe! Takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med vår kundesenter om du opplever at dekningen er litt dårlig til tider. Så skal vi se om det er noe vi kan hjelpe til med 😊 Mvh Martine ice.no
OK. Men det er som sagt dette med betalingsmåten. Jeg bruker prinsipiellt IKKE annet enn BrevGiro, derfor ville det være greit med en Giro vedheftet.
Hei Jørgen! Våre muligheter er eFaktura, AvtaleGiro og eventuelt faktura i posten. Om du ønsker å få til sendt en giro/brevgiro blankett vil jeg anbefale deg å ta kontakt med banken for å få dette. 👌😊 Mvh Martine ice.no