ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flink kundebehandler, fikk svar på det jeg lurte veldig raskt.
Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i 6 år og spesielt de siste årene har nettet gått fra å være litt dårlig til helt elendig. Og særlig etter oppgraderingen til 4G. Jeg har byttet til Chess sitt mobile bredbånd siste året og det er en helt annen verden både mht. til hastighet og kundeservice.
Hei, Sveinj Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Behjelpelige og effektive i kundeserviceavdelingen!
Kundeservicen lyver og er nedlatende over chat på facebook. De anklaget meg til å ha godtatt et dyrere abonnement ved at jeg hadde tykket på en link gjennom en mail, noe jeg selv ikke erkjenner. Har nå byttet til chilli mobil, og de ser ikke ut til å bry noe om dette. I tillegg null dekning 20% av tiden og null tjeneste i utlandet - noe som gjorde turen gjennom Mexico og Miami ganske forferdelig. ;) Gjør ingenting for å gjøre opp for seg.
Hei, Linn Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke ringt ut, samtaler kommer ikke inn. Sterk hyling enkelte ganger ved inkomne samtaler.
Regning blir ikke sendt men de påstår det. Måtte ringe å be om å få den. Bare surr fra dere ang betaling av abonemang
Hei, Odd S. A Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kundebehandling topp. Litt startproblemer med faktura. Dekning må bli bedre. Surrer og går endel... Dårlig dekning på bredbånd som mannen min har.
Hei, Elin Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre med dekningen. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net