ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Regning blir ikke sendt men de påstår det. Måtte ringe å be om å få den. Bare surr fra dere ang betaling av abonemang
Hei, Odd S. A Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kundebehandling topp. Litt startproblemer med faktura. Dekning må bli bedre. Surrer og går endel... Dårlig dekning på bredbånd som mannen min har.
Hei, Elin Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre med dekningen. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask hjelp ved mangel på pin kode, fikk PUK på rundt en time via mld. Bra!
Er godt fornøyd etter å ha vært kunde i snart 1 år og har alltid fått god hjelp da jeg ikke er særlig teknisk " begavet " Men utenlandsproblemene må dere fikse. Ikke særlig kjekt å ikke kunne bruke telefon eller nett når man er på ferie utenlands. Heldigvis hadde jeg med en gammel ekstratelefon med kontantkort fra annen operatør, slik at jeg fikk ringt kundeservice og problemet løste seg. Men tilbake i Norge gjentok prosedyren seg og den gamle telefonen kom til nytte igjen. Så dette MÅ dere ordne, ellers har jeg ingenting å klage på.
Hei, Gerd B. V Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre våre tjenester og tar med din tilbakemelding videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink til å hjelpe og løste problemet så bra som det gikk an.
Er fornøyd med Ice hjemme som i utland. Skulle ønske dere kunne tilby tvillingsim som andre selskap gjør. Meget fornøyd med dekning. Eneste jeg trekker fra en stjerne er at dere ikke tilbyr tvillingsim.
Hei, Hans K. B Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er med glede jeg kan fortelle deg at til høsten kommer vi med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Kunden vil da kunne bruke sin datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Vi kommer tilbake med mer informasjon om priser og dato når det er klart. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Et svar som sa noe om at dere har stor pågang men har sett min henvendelse og tar kontakt hadde hjulpet på tålmodigheten min.
Hei, Linda Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så fort som mulig. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net