ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandling topp. Litt startproblemer med faktura. Dekning må bli bedre. Surrer og går endel... Dårlig dekning på bredbånd som mannen min har.
Hei, Elin Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre med dekningen. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask hjelp ved mangel på pin kode, fikk PUK på rundt en time via mld. Bra!
Er godt fornøyd etter å ha vært kunde i snart 1 år og har alltid fått god hjelp da jeg ikke er særlig teknisk " begavet " Men utenlandsproblemene må dere fikse. Ikke særlig kjekt å ikke kunne bruke telefon eller nett når man er på ferie utenlands. Heldigvis hadde jeg med en gammel ekstratelefon med kontantkort fra annen operatør, slik at jeg fikk ringt kundeservice og problemet løste seg. Men tilbake i Norge gjentok prosedyren seg og den gamle telefonen kom til nytte igjen. Så dette MÅ dere ordne, ellers har jeg ingenting å klage på.
Hei, Gerd B. V Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre våre tjenester og tar med din tilbakemelding videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink til å hjelpe og løste problemet så bra som det gikk an.
Er fornøyd med Ice hjemme som i utland. Skulle ønske dere kunne tilby tvillingsim som andre selskap gjør. Meget fornøyd med dekning. Eneste jeg trekker fra en stjerne er at dere ikke tilbyr tvillingsim.
Hei, Hans K. B Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er med glede jeg kan fortelle deg at til høsten kommer vi med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Kunden vil da kunne bruke sin datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Vi kommer tilbake med mer informasjon om priser og dato når det er klart. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Et svar som sa noe om at dere har stor pågang men har sett min henvendelse og tar kontakt hadde hjulpet på tålmodigheten min.
Hei, Linda Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så fort som mulig. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg kjøpte ny telefon for et halv år siden hos Expert. Med denne telefonen fulgte det med et abonnement fra ICE. Jeg fikk 1000kr i avslag på mobilen for å velge dette abonnementet. Med en 12 måneders bindingstid. Perioden etter dette kjøpet har jeg aldri kjøpt så mange datapakker som jeg har gjort frem til i dag. Jeg har 12 GB i måneden og ender alltid på 20 GB. Da jeg var kunde hos Talkmore brukte jeg 6 GB i måneden og hadde mer til overs. Er det bare meg eller bruker Ice mer nett? Kanskje jeg blir lurt? Ikke vet jeg, men når bindingen er over bytter jeg umiddelbart.
Hei, Øyvind Takk for din tilbakemelding. Mobildata blir kun belastet ved bruk, det kan være at etter at du kjøpe ny telefon så har du noen innstillinger på telefonen din som bruker mobildata som du ikke ser. F eksempel bakgrunnoppdatering eller Wi-Fi hjelpen er noen av innstillingene som belaster deg for mobildata. Anbefaler deg til å sjekke over innstillingene dine. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" om du trenger hjelp. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net