ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig raskt svar og hjelp når jeg trenger det. Fått svar innen 30 min.
Straks etter bytte til Ice, begynte min mobil å slå av Wifi hjemme. Min mobil er 5 år men dette har jeg aldri opplevd før rett etter abonnement bytte. Ca 4-8 ganger i døgnet må jeg aktivisere Wifi, som slår seg av. Bluetooth kan å slå seg på av seg selv. Har fått et nytt sim kort fra Ice. Dette var det eneste de kunne tvilsomt tenkte kunne hjelpe. Merkelig at problemet startet rett etter bytte fra Talkmore.
Hei Olav M Dersom du har problemer med Wifi eller Bluetooth så skylder det som regel feil på telefonen din. Ta kontakt med forhandleren du kjøpte telefon fra slik at du får undersøkt hva problemet er. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Om du lurer på noe får du raskt svar over Facebook chatten. God dekning og bra priser. Veldig fornøyd.
Hei Madeleine, Tusen takk for en super fin omtale. Vi er fornøyd med å ha deg som kunde! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Som sagt, hadde "aldri" 4G (eller internett), utrolig irriterende. Det er snakk om Oslo, kjenner flere som har samme problem hos Ice.
Hei K. S Dette hørtes ikke bra ut, dersom du "aldri" hadde 4G i Oslo så skylder nok det et utfall eller feil innstillinger på telefonen. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Utmerket kundeservice og bra dekning til en grei pris.
Ice.net svarer raskt hurtig, profesjonelt og konkret på meldinger. I tillegg er ansatte i kundeservice høflige og lette å prate med. Vil også legge ved at de yter litt ekstra en hva man kanskje forventer. Helt topp.
Hei Kent I, Tusen takk for en super hyggelig omtale, Kent! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
De sendte en link på både MMS og Data. Jeg trykket på linken og alt ble i orden. Helt supert.