ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mitt tlf nr blir misbrukt i Spoofing. Det har skjedd over lang tid og pågår fortsatt. Det er veldig plagsomt med opptil flere tlf pr dag. Håper ICE sammen med andre operatører kan finne løsninger som kan hindre dette! Har dere forslag til hva jeg kan gjøre? Mvh Tom V. B.
Hei, Tom Dette kan jeg forstå at er kjempeirriterende, og det er dessverre veldig lite vi som operatør kan gjøre i slike saker. I og med at svindlerne her maskerer sitt eget nummer med vanlige numre i bruk, kan det ikke legges inn en generell sperre. Det vil jo da ha verre effekt for deg som tilfeldigvis eier nummeret. Generelt kan jeg anbefale deg å reservere nummeret ditt mot nummeropplysning, hvis du ikke allerede har gjort det. Det vil gjøre det vanskeligere for uvedkommende å få tak i telefonnummeret ditt. Forhåpentligvis gir dette seg om kort tid, og jeg beklager igjen at vi får gjort lite. Mvh. Anne ice.no
Lett å administrere og holde oversikt på bruken. Som regel rask og grei kundeservice
Hei, Bjørn Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Plutselig tar datene slutt tidlig i måneden. jeg drar på ferie, og datemengden jeg har igjen er normal når jeg kommer tilbake fra ferie. Med 68 % av dataene. Så tar de plutselig slutt igjen, uten at jeg kan forstå det. . Hilsen Erik
Hei, Erik Dette hørtes rart ut. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi få sett nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Ice Max 50 mbit/s ble valgt, da de hadde det sterkeste signalet blant operatører i området for vår nye hytte. Den største og hurtigste pakken ble valgt, for å kunne sitte på hyttekontor i to parallelle Teams-møter, og for å kunne streame uten buffring. Stor skuffelse ! I perioder med litt mye trafikk på nettet, måler jeg 3-4 mbit/s, og på de beste tidene 10-12 mbit/s. Ice skylder på dårlig dekning, men jeg har klar sikt til senderen, og signalstyrken er ikke problemet. Jeg måler også betydelig dårligere hastighet sentralt i Stavanger, enn det jeg betaler for. Det arrogante svaret jeg får, er bare at jeg kan bytte til en annen operatør, hvis jeg er misfornøyd. Ice er fortsatt svært aktive med kampanjer på nye abonnementer, men vær klar over at kapasitet kan være et stort problem. Kjenner også andre med samme utfordringer.
Hei, Rune Det er leit å høre at det ikke fungerer tilfredsstillende for deg. I perioder med mange pålogget samtidig, noe som kan være aktuelt spesielt i hytteområder. Vi oppdaterer nettet vårt løpende, men vi har dessverre ikke oversikt over hvilke områder som utbygges når. Mvh. Anne ice.no
God oppetid, kundeservice og hastighet, prisen er også grei. Ser frem til enda bedre 5G dekning i Norge
Hei, Pål Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Bra mobil dekning med eget nett. Gode priser på mobil/data pakker.
Hei, Vidar Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Dårlig varsling når jeg var i utlandet,serlig ferje til Kiel.
Hei, Håkon Når telefonen kobles til et nettverk utenfor Norge, skal det alltid gå ut det vi kaller en Bon Voyage-melding med prisinformasjon for nettverket du kobles til. Har du opplevd ikke å motta en slik melding, så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi kan da sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no