⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 010 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 010 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Leverer ikke det de lover

Omtale av  Simen

Kjekt med mye data til billig penge, men hjelper lite når de plassene jeg bruker mobil, ikke har signal. Spurte om det var samme signaler som Telenor, ja sa de, men det stemmer ikke. Byttet selskap etter en uke.

Svar fra ice
20.11.2020 15:07

Hei, Simen Så leit å høre at du vurderer å bytte operatør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning på mobiltelefoni, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ble lurt av Ice-selgeren, hold dere unna!

Omtale av  Johan S. B

Selger ringte meg og ga meg en veldig god pris før han slo på lydopptak, men unngikk å nevne prisen i lydopptaket av samtalen. Grunnen var at han bevisst var igang med å svindle meg. Før lydopptaket sa han prisen til meg, som var kr. 199 inkl.mva. Mens samtalen pågikk, og da lydopptaket ble slått på, skulle jeg svare JA i en SMS, uten at jeg hadde mulighet til å lese avtalen. Siden dette er en bedriftsavtale, hadde jeg heller ikke angrerett. Når selger ringte meg hadde jeg en avtale med Phonero der prisen var kr. 199 + mva. Hvorfor skulle jeg da gå tilbake til Ice til en pris på kr. 224,50 + mva? Rene skjære svindel.

Svar fra ice
20.11.2020 15:05

Hei, Johan Det er selvfølgelig ergerlig å lese om saken din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

ok, men uklar avtale

Omtale av  Nils

Fikk et "prøv oss" tilbud på 99kr per måned etter den perioden var over justerte de automatisk opp til den største datapakken 449kr. Jeg byttet til Skymobil men må fortsatt betale for 4 uker selv om jeg bytter før første uke er over. Kundeservice var ikke til hjelp og bytte av abonnement skjer kun etter at neste måned er over. Ellers så virket det som den bytt mellom Telia og Ice nettet ofte noe som gjorde at VOIP samtaler droppet ofte. Synes det er lureri å tilby 99kr/måned og at jeg kunne selv velge abonnement etter velkomstilbudet er over for så å sette meg til deres dyreste pakke. Det er også fint at jeg måtte betale ekstra for hver dag før første fakturaperiode mens de tar seg betalt for 3uker uten bruk.

Svar fra ice
20.11.2020 15:04

Hei, Nils Prøv oss inkluderer 30 GB i 2 fulle måneder. Etter prøveperioden kan du velge mobilabonnementet du selv vil ha - eller fortsette med abonnementet vi anbefaler, basert på ditt bruk. Når man bytter fra en operatør til en annen, blir man fakturert for inneværende måned og gjelder for de aller fleste operatører. Dette står også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

Umulig å velge nummer

Omtale av  Monica

Har vært tidligere abonnent hos ICE for mobiltelefon. I forbindelse med et langvarig opphold utenlands, måtte jeg bytte til et annet nummer. Jeg sa derfor opp mitt mobilabonnement med ICE. Tanken var at jeg kunne finne en kontantkortløsning for mitt norske nummer, for å beholde dette etter eierskap av nummeret 16 år. Da jeg tok kontakt samme dag som jeg ba om å avslutte mitt abonnement, var det allerede for sent. ICE påsto at det var ingen mulighet for å overføre nummeret, selv om andre operatører var villig til å overta nummeret. Kundeservice er hyggelige, men kan dessverre ikke gi grundige svar. I forrige samtale var de fremdeles ikke sikre på om de hadde eierskap til nummeret nå, og gjorde ingen tiltak for å sjekke opp i dette. Da telefonnummeret fremdeles ikke var i bruk av noen andre, og jeg svært gjerne ville beholdt mitt gamle, norske nummer i Norge, var dette umulig. Rett og slett fordi de ikke har anledningen til å velge nummer. Jeg synes det er svært trist at ICE ikke kan tilby denne tjenesten (om så mot mer betaling), da andre operatører får det til. Jeg skulle gjerne sett en argumentasjon for hvorfor det er umulig å velge telefonnummer som de er i besittelse av, når man kjøper et abonnement/tjeneste hos dem.

Svar fra ice
20.11.2020 15:03

Hei, Monica Det er selvfølgelig leit å lese om telefonnummeret du har hatt i 16 år. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

Dårlig fart

Omtale av  Stian H. K

Har trådløst bredbånd 300gb fra ice. Til tider ekstremt tregt, selv med god dekning. På speedtest er det fra 8-15 nedlasting hastighet, under 5 på opplastning. Ser telia nå tilbyr fri nett 250gb, med redusert hastighet etter oppbrukt gb selv da mer en ice sin fart. 10 etter oppbrukt GB. Kommer til og bytte med en gang bindingen er opphevet. Beklageligvis. Svært god kundeservice hos ice. Hilsen Stian k

Svar fra ice
20.11.2020 15:01

Hei, Stian Så leit å høre at du vurderer å bytte leverandør av Mobilt Bredbånd. :-( Det er dog veldig hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. :-) Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Vurder andre leverandører.

Omtale av  Kim

Ustabilt og tregt uansett hvor jeg er. Og ustabil er bare en liten del av det!!!! Elendigheten med ice i sørskogbygda elverum, er at jeg må gå ut på terrassen eller sitte i vinduet for å få dette storslagne og overskrytte ice+. Samboeren min med telenor har ingen problemer og mobilnettet er helt upåklagelig. Har vært i kontakt med teknisk og de skryter over at masten til ice står nærmere enn telenor sin, men hva hjelper det når ting rett å slett ikke fungerer? Nå har jeg sett meg lei av dette. FIKS!

Svar fra ice
20.11.2020 15:00

Hei, Kim Så leit å lese at du har ustabilt og tregt nett uansett hvor du befinner deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

Legg ned hele sjappa!

Omtale av  Geir T. S

Elendig dekning. Elendig kundeservice. Ekstremt utspekulerte vilkår. Byttet etter 1 mnd. Da hadde jeg allerede irritert meg grønn i 29 dager over hvor elendig nettet er. Jeg fikk heldigvis kranglet meg til abonnement uten binding. Det var egentlig bindingstid på 24mnd. Skjønner godt at de er nødt til å få kunder til å binde seg, det må være eneste sjansen de har til å ha kunder i «lang tid». Når jeg endelig vær ferdig med 1 mnd og endelig kunne komme meg vekk måtte jeg betale for den påfølgende måneden i tillegg. Jeg ønsket selvsagt ikke betale for en hel mnd ekstra så da sendte de like godt fakturaen til inkasso. Elendig mobilselskap, elendig dekning, elendige vilkår og elendig kundeservice. Dere kan like godt legge ned hele sjappa! Kommer aldri til å bruke Ice igjen. Ønsker du å ha være fornøyd med mobilabonnementet ditt bør du holde deg langt unna dette selskapet!

Svar fra ice
20.11.2020 14:59

Hei, Geir Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning, og ikke er fornøyd med kundeservice. Når man bytter fra en operatør til en annen, er det normalt at man betaler for inneværende måned. Dette gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i dag, og dette nevnes også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR