Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ren lureri! Hold dere unna!

Omtale av  Arian T

Fikk tilbud på fribruk data, men ble ikke informert om at det er kun ice+ områder som har tilgang på 1000gb. Dette ble jeg ikke informert om av selger! Fikk melding om at jeg har kun 3 gb igjen, gikk noe sekunder Fikk jeg melding igjen og finn beskjed om at det er 1 gb igjen og gikkå noen sekunder fikk jeg beskjed om at jeg hat brukt opp (surfet ikke på nettet). Spørsmålet er hvordan det er mulig å bruke 3gb på noen få sekunder! Det dere driver med er ren LUEREI og SKAM dere virkelig! Det dere driver med er ikke greit!

Svar fra ice
19.11.2021 09:10

Hei, Arian Veldig leit å høre at det ble unnlatt å fortelle deg om at Data Frihet kun kan benyttes i vårt eget nettverk. Det er tilgjengelig i områder hvor vi har bygd ut nettet vårt, som igjen betyr kun i Norge. Her kan du lese mer om Data Frihet: https://www.ice.no/produkt/data-frihet/ Jeg tar gjerne en kikk på abonnementet ditt for å se om det er noe vi kan gjøre for deg i dette tilfellet. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pen fasade men dårlig teknisk løsning

Omtale av  Vladimir

Litt om min historie, er kunde for ca 4 måned nå, før skiftet til data frihet undersøkt om dekning i mitt området, frekvenser, om dekning er stabilt nok, jeg bor ganske sentralt på Flesland, fikk svaret at alt skal fungere som den skal. Etter tre måned og kanskje 15 ganger jeg har ringt i ice sin kundestøtte jeg kan si bare enn ting, ICE forstår ikke selv hva de selger ofte heilt inkompetente teknisk kundebehandling, jeg forsøkt selv å benytte tre forskjellige sim kort også brukte sim i to forskjellige enheter med samme resultat, enheten mister koblingen med ICE+ sin ruter og bruker i den tid den vanlige data gjennom Telia sin nettverk, når 10gb som jeg bruker på vanlig data er brukt opp får du kjempe ustabilt nettverk som kobles av hver 6min og MÅ kobles tilbake manuelt gjennom nettverket valg, den passer ikke hvis du velger ice data frihet som hotspot hjemme for å bruke kontent med barn, se serier og filmer. Kundeservice har ikke nokken løsning på dette utenom å fylle opp vanlig data med nokken få ekstra gb som er bare midlertidig løsning. Hver eneste gang jeg har ringt de prøver å peke fingeren på min telefon og innstillinger på den og bare en av ti i kunde konsulent er jeg snakket med forklart at det er 800mhz koblingen og hvis den mister kontakten da bruker den vanlig data de 6min den er frakoblet fra ice+ nettverk og verste tid er i kveldene når flere brukere er i systemet og data kapasitet på ice+ nettverket er for høyt. Med en gang du brukte opp sin vanlige data, systemet ser deg som "BRUKTE OPP DATA BRUKEREN" og gir deg meget lavt prioritet i systemet. Jeg generelt er meget misfornøyd med den løsningen og ice som selger den. Håper det blir bruk for de som er allerede kunder eller vil være kunder hos ICE.

Svar fra ice
17.11.2021 12:32

Hei, Vladimir Dette var ikke noe gøy å lese! Jeg beklager så mye for problemene du har opplevd, og ønsker gjerne undersøke saken for deg. Våre kundebehandlere gjør alt for å yte god service hver dag, så dette syns jeg ser merkelig ut.. Jeg trenger litt mer informasjon fra deg, så jeg ber deg om å sende meg en mail til [email protected] med nummer, navn og en kort forklaring av problemet, slik at jeg kan finne en løsning for deg :-) Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no

Skuffet

Omtale av  Ove T

Dårlig hastighet på internett, samt ett dataforbruk jeg aldri har sett maken til. Responstid på kundeservice er også langt fra det som var lovet.

Svar fra ice
16.11.2021 11:17

Hei, Ove T Dette må vi få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no

STYR UNNA!!

Omtale av  Karoline

Fakturerer feil beløp nesten hver eneste måned, fakturerer forskuddsvis, så hver faktura er vanskelig å gå i gjennom for å finne feilen, og man må betale ekstra for å komme ut av avtalen (uten bindingstid). Har på grunn av dette brukt utallige timer med kundeservice, som er gjennomgående nedlatende og lite hjelpsomme, samt bruker mye tid på å prøve å selge deg andre produkter i tillegg. Aldri igjen, styr unna!

Svar fra ice
16.11.2021 11:17

Hei, Karoline Aller først må jeg beklage for ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg ønsker å undersøke dette for deg da det høres ut som noe har vært riv ruskende galt. Du skal naturligvis komme deg ut av avtalen uten bruddgebyr dersom du ikke har noe bindingstid, så dette må jeg se på! Vi gjør alt for å gjøre våre kunder fornøyd, så jeg trenger at du sender meg en e-post på [email protected] med fullt navn, fødselsdato samt nummeret det gjelder. Skriv også en kort forklaring på problemet, så skal jeg se på saken for deg :-) Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no

Fungerer fint i byen, ryker når man er på tur på fjellet eller landet

Omtale av  Randi

Nettdekningen til ice, detter ut noen gang eller går automatisk over til telia sitt nett. Fin priser og god dekning så lenge man bor i byn. Nettet kan forsvinne om man e ute på biltur eller på fjelltur osv. God kundeservice.

Svar fra ice
10.11.2021 08:15

Hei, Randi Dette hørtes ikke helt bra ut, da ice+ dekker 94% av Norges befolkning. Nettverket skal ikke falle ut uansett om dekningen bytter over til Telia heller, så lenge det faktisk er dekning der man er. Jeg vil gjerne undersøke dette nærmere, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer, og gjerne hvilken type telefon du har. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig tungvint å si opp abonnementet.

Omtale av  Harald

Hadde ICE mobilabonnetment et par måneder for å ha midlertidig internett hjemme. Da jeg fikk fiber i hus, brukte jeg opptil 2 timer i chat, ventekø, telefonsamtaler osv. for å få til å si opp abonnementet. Hva med å legge til en knapp under mine sider " Si opp abonnement " ???

Svar fra ice
10.11.2021 08:15

Hei, Harald Først og fremst vil jeg beklage for at du måtte vente så lenge for å få svar og at det opplevdes tungvint å få sagt opp. Ved en oppsigelse må vi snakke juridisk eier av abonnementet på grunn av personvern, slik at ingen andre skal ha muligheten til å avslutte noe som ikke er deres. Jeg skal sende forslaget ditt med en "Si opp"-knapp på min side videre med engang. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no

ICE ER KJEMPEBRA OG GOD KUNDESERVICE

Omtale av  Geir

Vi har hatt ICE i fleire år og er kjempe fornøyd. Eneste problemet er ustabilt nettverk i spania. Da vi meir eller mindre bor der. Som kan skyldes samarbeids leverandøren der. Opplever til tider at d ikke er dekning. Kommer og går. Er avhengig av dekning, da vi er eldre og ting kan skje med oss. Skal prøve en med telenordekning. Og hvis d er d samme. Er d Ice igjen. Billig. Kjempe suport. Super kundeservice.

Svar fra ice
08.11.2021 17:45

Hei, Geir Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene. Har du allerede byttet selskap, så vit at du er mer enn velkommen til å bli kunde hos oss igjen! =) Er du fortsatt kunde hos ice, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer, så skal jeg undersøke om noe kan gjøres for å forbedre den ustabile dekningen dere har i Spania. Mvh Jonas ice.no

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR