⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 011 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 011 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 011 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
419
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 011 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kunderservice

Omtale av  Kristian H

Ting tar tid, ventet i 1 måned for å få fjernet bindingstid når jeg bytta abonnement.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Her er det bare å styre langt unna

Omtale av  Espen F. J

Styr unna, dårlig dekning, holder ikke hva de lover etc. Rett og slett dårlig.

Bytte abonnement

Omtale av  Ali

Hei jeg ble kunde hos dere men vi har trykket på feil abonnement kan dere værsåsnill bare bytte det med den andre abonnement som koster 50 kroner per måned. Mvh Hosseini

Svar fra ice
16.07.2020 16:22

Hei Ali, Tusen takk for din henvendelse og velkommen til oss! Jeg kan så klart endre abonnementet ditt. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og nummeret det gjelder. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dyrt og dårlig service

Omtale av  Eva

Jeg var kunde i mange år og betalte faktura gjennom nettbank. Så øket de prisene og plusset på fakturagebyr kr 55,- pr måned, selv om jeg betalte via nettbank. Når jeg henvendte med til "kundeservice" så skyldte de på meg at jeg hadde endret på avtalen i banken, men det var jo for å kunne betale økningen i pris. Merkelig at de har kunder overhode. Jeg skiftet til Talkmore og har nå et billigere abonnement og dobbelt så mye data pr måned.

Svar fra ice
16.07.2020 16:21

Hei Eva, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Det er leit å høre at du fikk fakturagebyr, når du var satt opp med e-post. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker jeg skal ta en titt på saken. Du er hjertelig velkommen tilbake! Mvh. Cecilie ice.no

Tar aldri telefonen

Omtale av  Fritz

Ikke rask nok 4G linje til å koble til Smart TV! UTROLIG VARIABEL hastighet gjør at telefon og nettbrett blir koblet ut hvert kvarter eller oftere. Har kjøpt det feteste Mest nettet fra Jensen med867 Mbps uten at det hjalp. Virker som ren svindel!

Svar fra ice
16.07.2020 16:21

Hei Fritz, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beklagelig at du opplever dårlig hastighet. Jeg kan garantere deg at vi ikke driver med svindel. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Irriterende

Omtale av  Wenche

Tekstmeldinger og bilder som sendes meg kommer ikke igjennom. Folk som ringer meg hører meg veldig dårlig og gir nesten opp.

Svar fra ice
16.07.2020 16:21

Hei Wenche, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever tekniske problemer med ditt abonnement. Slik skal det så klart ikke være og jeg ønsker å løse problemet. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Selskapet påstår jeg ikke har kjøpt telefonen min med verken mobilbytte eller forsikring

Omtale av  Anmagritt H

Kjøpte s10+ i juli. Telefonen får knust skjerm i april. Jeg ringer med en gang til ice som finner min mobilbytte avtale tilslutt etter litt leting. Men han sier jeg selv måtte ringe ett annet nr han ga meg for å melde skaden der neste dag da de var stengt dit jeg skulle melde skaden. Jeg ringer etterhvert nret jeg fikk men var en feil i nummeret så måtte ringe kundeservice igjen. Men personen jeg nå snakker med finner ikke verken mobilbytte avtale eller forsikring på tlf min. Stemmer ikke sier jeg for jeg spesifiserte at det skulle være med mobilbytte avtale. Og hvem betaler flere hundre kroner bare for en mobil på nedbetaling pluss abonnement utenom på 399kr å så er det ikke forsikring til mobilkjøpet automatisk? Å når jeg kjøper mobilen over en telefonsamtale å jeg sier jeg må ha inkl mobilbytte så jeg får bytta tlf etter en viss tid. Dette påstår nå selskapet her at det ikke er verken bytte eller forsikringsavtale her og dermed kan vi ikke gjøre noe med dette. Ærlig talt flere i min familie og venner er hos dere men disse vil mistes om dere ikke ordner opp her.. Og dere tar kjøp over telefon og nekter for at kunden har bedt om bytteavtale osv. siden dere i alle fall ikke har klart ordnet dette og ikke tar ansvar for denne STORE FEILEN. HILSEN MEGET SKUFFET OG DÅRLIG BEHANDLET KUNDE

Svar fra ice
16.07.2020 16:21

Hei Anmagritt, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du føler deg dårlig behandlet. :-( Våre MobilBytte-avtaler har skjerm- og skadeforsikring inkludert. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 4 011 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR