ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ting tar tid, ventet i 1 måned for å få fjernet bindingstid når jeg bytta abonnement.
Styr unna, dårlig dekning, holder ikke hva de lover etc. Rett og slett dårlig.
Hei jeg ble kunde hos dere men vi har trykket på feil abonnement kan dere værsåsnill bare bytte det med den andre abonnement som koster 50 kroner per måned. Mvh Hosseini
Hei Ali, Tusen takk for din henvendelse og velkommen til oss! Jeg kan så klart endre abonnementet ditt. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og nummeret det gjelder. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg var kunde i mange år og betalte faktura gjennom nettbank. Så øket de prisene og plusset på fakturagebyr kr 55,- pr måned, selv om jeg betalte via nettbank. Når jeg henvendte med til "kundeservice" så skyldte de på meg at jeg hadde endret på avtalen i banken, men det var jo for å kunne betale økningen i pris. Merkelig at de har kunder overhode. Jeg skiftet til Talkmore og har nå et billigere abonnement og dobbelt så mye data pr måned.
Hei Eva, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Det er leit å høre at du fikk fakturagebyr, når du var satt opp med e-post. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker jeg skal ta en titt på saken. Du er hjertelig velkommen tilbake! Mvh. Cecilie ice.no
Ikke rask nok 4G linje til å koble til Smart TV! UTROLIG VARIABEL hastighet gjør at telefon og nettbrett blir koblet ut hvert kvarter eller oftere. Har kjøpt det feteste Mest nettet fra Jensen med867 Mbps uten at det hjalp. Virker som ren svindel!
Hei Fritz, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beklagelig at du opplever dårlig hastighet. Jeg kan garantere deg at vi ikke driver med svindel. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Tekstmeldinger og bilder som sendes meg kommer ikke igjennom. Folk som ringer meg hører meg veldig dårlig og gir nesten opp.
Hei Wenche, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever tekniske problemer med ditt abonnement. Slik skal det så klart ikke være og jeg ønsker å løse problemet. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kjøpte s10+ i juli. Telefonen får knust skjerm i april. Jeg ringer med en gang til ice som finner min mobilbytte avtale tilslutt etter litt leting. Men han sier jeg selv måtte ringe ett annet nr han ga meg for å melde skaden der neste dag da de var stengt dit jeg skulle melde skaden. Jeg ringer etterhvert nret jeg fikk men var en feil i nummeret så måtte ringe kundeservice igjen. Men personen jeg nå snakker med finner ikke verken mobilbytte avtale eller forsikring på tlf min. Stemmer ikke sier jeg for jeg spesifiserte at det skulle være med mobilbytte avtale. Og hvem betaler flere hundre kroner bare for en mobil på nedbetaling pluss abonnement utenom på 399kr å så er det ikke forsikring til mobilkjøpet automatisk? Å når jeg kjøper mobilen over en telefonsamtale å jeg sier jeg må ha inkl mobilbytte så jeg får bytta tlf etter en viss tid. Dette påstår nå selskapet her at det ikke er verken bytte eller forsikringsavtale her og dermed kan vi ikke gjøre noe med dette. Ærlig talt flere i min familie og venner er hos dere men disse vil mistes om dere ikke ordner opp her.. Og dere tar kjøp over telefon og nekter for at kunden har bedt om bytteavtale osv. siden dere i alle fall ikke har klart ordnet dette og ikke tar ansvar for denne STORE FEILEN. HILSEN MEGET SKUFFET OG DÅRLIG BEHANDLET KUNDE
Hei Anmagritt, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du føler deg dårlig behandlet. :-( Våre MobilBytte-avtaler har skjerm- og skadeforsikring inkludert. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no