ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.
Hei, Per Det er flott å høre at du har blitt tatt godt i mot når du har vært i kontakt med vår kundesupport, men ustabile forhold og krøll liker vi ikke. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så må vi se om vi finner en løsning. Mvh Anne ice.no
Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....
Hei, Linda Dette hørtes ikke riktig ut! Jeg vil gjerne at vi undersøker dette nærmere. Fint om du vil sende oss en e-post til [email protected] hvor du legger ved ditt og tanta di sitt navn. Ber om at du også legger ved kundenummeret eller telefonnummeret hennes. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!
Hei, Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på dette og ber deg om å sende oss en e-post til [email protected] Legg ved hele navnet ditt og mobilnummeret eller kundenummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.
Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Her må det vel være noe galt når 15GB brukes opp på 2 dager?! Har tidligere hatt Telenor 10GB, og det varer en hel mnd?!
Hei, Lisa Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og navnet ditt. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. ice.no
Kontaktet Ice for å endre abonnement. Fikk da mulighet til et abonnement med binding i 12 mnd og da ble prisen like lav som for Ice Ung. Ingen stress å binde meg til noen jeg i utgangspunktet har vært happy med og jeg ser de har konkurransedyktige priser og ordninger. Fornøyd :)
Hei, Maria Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår årsavtale. Det kan absolutt lønne seg å følge med på våre gode tilbud. :D Mvh Anne ice.no
Flott kundeservice, knallbra pris! Da er mine behov innen mobilabo dekket!
Hei, Marius Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du fant beste løsningen for deg hos ice. :D Mvh Anne ice.no