ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ufattelig dårlig dekning på telefoni og helt ubrukelig 4g dekning. Faktisk kun fornøyd med prisen. Bunden til denne driten i 24mnd eller var det 36mnd mån tro.
Hei Steven, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å gi deg noe godt svar. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du nevner. Vi skal selvfølgelig se på en løsning om det stemmer at dekningen er ubrukelig. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har problemer med at flere familiemedlemmer ikke når igjennom når de ringer meg. De får enten opptattsignal eller talebeskjeder om at jeg ikke er tilgjengelig. Jeg har brukt flere timer på å snakke med ICE kundeservice på telefonen og svart på de samme spørsmålene flere ganger. De er hyggelige på telefonen, men sier de ikke kan løse problemet uten å oppsummere på e-post. Til slutt får jeg en e-post hvor det ser ut som at teksten er basert på en standard mal. I e-posten står det at jeg enten har blokkert de som ringer eller satt telefonen min på ikke forstyrr eller at de som ringer ikke skjønner at de må ringe til mitt telefonnummer for å nå meg. Men dette stemmer ikke og det fortalte jeg dem gjentatte ganger på telefonen. Tydeligvis har de ignorert dette, de har kastet bort tiden min, og de har ikke løst problemet. Jeg er nå nødt til å bytte mobilabonnement. Hva et vitsen med å ha mobiltelefon når man ikke kan motta taleanrop?
Hei Misfornøyd kunde, Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en gjennomgang av saken din. Det skal selvfølgelig ikke være slik du beskriver. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Hatt Bredbånd fra Ice i mange år, blitt gradvis mer ustabilt og tregt, klaget og fått ny router Ikke no hjelper, har bra signal og bor i ei relativt konsentrert bygd, litt høyt opp, skulle være supre forhold, har hjemme kontor og bruker bare ice, fordi resten i huset bruker det andre dårlige nettet vi får i gamle telefon ledningene fra tidlig forrige århundre.. Tilbake til ice, de mente jeg sku kjøpe en utvendig antenne, noe jeg mente ikke var nødv. Har jo nesten alle strekene på signal, samt at nå jeg slår wifi på nettbrettet og bruker 4g fra telenor, både på pc og nettbrett så får jeg bedre hastighet og fungsjon med en gang... Det skrev jeg i mail til ice. Hørte ikke noe før jeg mottok mail om at min oppsigelse var mottatt. 😖🙄😬 Ble nok svartelistet da jeg nevnte ordet Telenor.. Men kan hende jeg hadde sagt opp selv etterhvert slik opplevelse jeg har hatt med ice bredbånd..
Hei Per s, Dette hørtes kanskje spesielt ut, uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Ble ringt opp av noen tilfeldige telefonnummer jeg ikke kjente til. Noen korte minutter hadde vi en løsning på problemet og alt var i sin skjønneste orden. Virkelig ingenting å klage på her egentlig, annet enn at jeg opplever noen dekningshull i Oslo. Satser på at dette blir løst så fort som mulig.
Hei Leon, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen, så din tilbakemelding er viktig for oss. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Kjapt svar, billig. Gode tilbud, blir gledelig en kunde fremover.
Fikk den hjelpen som jeg trengte og jeg forstå det han sa, han var veldig hyggelig og svarte med engang.
ICE / VISMA er det VERSTE firma jeg har erfart når det kommer til kundeservice. De tjener rått på kundene som av en eller annen grunn er sent ute med å betale mobilabonnementet. Innen neste faktura forfaller, så firedobler de prisen på din ubetalte faktura. Viser null imøtekommenhet om du av gode grunner ikke har klart å betale kr. 99,- selv om ditt mobilabonnement ikke har vært aktiv i bruk. De er grusomt vanskelige å kommunisere med om du skal ta hånd om saken på vegne av eieren. Det er mareritt å forholde seg til ICE og VISMA. Dette firmaet burde blitt anmeldt for grovt penge utpressing fra kunder!!!
Hei Fortvilet Ice bruker! 14 dager etter forfall så vil man automatisk motta en inkassovarsel. Det vil da medføre et purregebyr på 70,- Dersom du mener at du betalte i tide så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke saken videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice