ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen dekning i sverige, kan ikke ringe eller motta telefonsamtale på mange steder. Mobildata for lesing av norske aviser har samma problemet.
Hei, Ketil Dette høres ut som noe vi må se nærmere på. Send oss gjerne en e-post med litt mer informasjon om ditt kundeforhold hos oss til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Jeg vil også anbefale deg å sjekke vår utlandsguide her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ I denne guiden er det beskrevet hvordan du endrer modus for telefonen. For Sverige skal det ikke være nødvendig å gjøre for å få tilgang til nettverk. Ønsker du å teste endring av modus, skal du i såfall velge 'Hjemmenett'. Vi hører gjerne fra deg for mer direkte feilsøk. Mvh. Anne ice.no
Fikk mail I dag at Ice øker prisen med 20% fra 149kr til 179kr på et 1G abonnement! Flyttet asap til NiceMobil som koster 148 kr for 5 GB, no brainer. Utrolig synd at Ice ikke vil være et billig selskap lengere, da dem leverte bra på kvalitet :(
Hei, Arne. Så hyggelig du fant et abonnement som passer for deg😊. Ønsker deg en fin helg! Mvh Yvonne ice.no
1) De bryter GDPR æ, med å kreve unødvendig mye personlig informasjon for å svare på generelle ja/nei sp 2) Fungerer elendig i utlandet, t o m i Sverige 3) Kan ikke svare på sp uten at en må oppgi unødvendig mye personlig informasjon 4) Dårlig kundeservice 5) Tar over 1 uke å få tilsendt nytt simkort
Hei, Lillemy Så leit du har en dårlig opplevelse med oss. Vi må innhente informasjon slik at vi kan finne rette person i vår kundebase og ikke bryter personvern og utgir informasjon til uvedkommende. Opplever du problemer med dekning kontakt oss så vi kan feilsøke sammen med deg. Ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no Vi opplever postgangen kan ta litt tid, har du en telefon som støtter eSIM er det enkelt å laste dette ned i ice appen. Ha en fin dag. mvh Yvonne ice.no
Vi har mobilt bredbånd på hytta, men da vi ankom hytta sist, var ruteren "død". Ruteren er 2,5 år gammel og er den andre ruteren fra Ice, da den første vi kjøpte også bare sluttet å fungere. I motsetning til første gangen da vi fikk tilsendt en ny ruter, får vi nå beskjed om at denne ruteren har en feil, så det leveres ikke ut flere av denne typen. Vi får i stedet tilbud om å kjøpe en ny ruter, som er klar for 5G. (Men Ice tilbyr ikke 5G hvor vi har hytte i dag). I dag har vi ingen bindingstid, så når hytta står avstengt 7 mnd i vinterhalvåret går vi ned til lavest abonnement per mnd. Ice sin service i stedet for å erstatte den ruteren som ikke virker, er at vi kan kjøpe ny ruter for 4000 kr (dvs 990 kr pluss bindingstid på 450 per mnd). Vi var villige til å akseptere å betale 990 kr for ruteren, og fortsette det gamle abonnementet uten bindingstid. Men vi er ikke villige til å starte et nytt abonnement - som betyr å betale 4000 kr for en ruter vi selv ikke er skyld i sluttet å virke.
Hei Linda. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.
Mange år som en lojal kunde, og får ikke noe løsning og blir straffet får jeg har brukt for mye data, en gang
Hei Cesar. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.
Lett å komme I kontakt med. Betyr mye gor de eldre
Hei, Lillian Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det
God service. Grei tilbakemelding. Koselige personer på kundeservice.
Hei, Ole P Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det.