ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1) De bryter GDPR æ, med å kreve unødvendig mye personlig informasjon for å svare på generelle ja/nei sp 2) Fungerer elendig i utlandet, t o m i Sverige 3) Kan ikke svare på sp uten at en må oppgi unødvendig mye personlig informasjon 4) Dårlig kundeservice 5) Tar over 1 uke å få tilsendt nytt simkort
Hei, Lillemy Så leit du har en dårlig opplevelse med oss. Vi må innhente informasjon slik at vi kan finne rette person i vår kundebase og ikke bryter personvern og utgir informasjon til uvedkommende. Opplever du problemer med dekning kontakt oss så vi kan feilsøke sammen med deg. Ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no Vi opplever postgangen kan ta litt tid, har du en telefon som støtter eSIM er det enkelt å laste dette ned i ice appen. Ha en fin dag. mvh Yvonne ice.no
Vi har mobilt bredbånd på hytta, men da vi ankom hytta sist, var ruteren "død". Ruteren er 2,5 år gammel og er den andre ruteren fra Ice, da den første vi kjøpte også bare sluttet å fungere. I motsetning til første gangen da vi fikk tilsendt en ny ruter, får vi nå beskjed om at denne ruteren har en feil, så det leveres ikke ut flere av denne typen. Vi får i stedet tilbud om å kjøpe en ny ruter, som er klar for 5G. (Men Ice tilbyr ikke 5G hvor vi har hytte i dag). I dag har vi ingen bindingstid, så når hytta står avstengt 7 mnd i vinterhalvåret går vi ned til lavest abonnement per mnd. Ice sin service i stedet for å erstatte den ruteren som ikke virker, er at vi kan kjøpe ny ruter for 4000 kr (dvs 990 kr pluss bindingstid på 450 per mnd). Vi var villige til å akseptere å betale 990 kr for ruteren, og fortsette det gamle abonnementet uten bindingstid. Men vi er ikke villige til å starte et nytt abonnement - som betyr å betale 4000 kr for en ruter vi selv ikke er skyld i sluttet å virke.
Hei Linda. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.
Mange år som en lojal kunde, og får ikke noe løsning og blir straffet får jeg har brukt for mye data, en gang
Hei Cesar. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.
Lett å komme I kontakt med. Betyr mye gor de eldre
Hei, Lillian Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det
God service. Grei tilbakemelding. Koselige personer på kundeservice.
Hei, Ole P Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det.
Ble kunde hos ice med 40 GB til en fornuftig pris,men hastigheten er en vits 10 Mbps ice+ hvis man skulle se en video i HD så hakker det.Få opp hastigheten til et fornuftig nivå ellers så finner jeg meg et annet selskap.
Hei, Jan. Her vil jeg anbefale deg å kontakte kundeservice, siden det er begrenset hva vi kan hjelpe til med feilsøking her på Bytt. Kontakt oss på kundesenteret så vi kan sjekke dette med deg. Her finner du kontaktinformasjonen: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema
Godt fornøyd med abbonementet og sevicen fra ice. Har hatt familieabbonnement fra ice som passer oss veldig bra.
Hei, Trotto Det er hyggelig å høre. Takk for positiv tilbakemelding 😊 Mvh Julie ice.no