ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet abonnoment fra Onecall sommeren 2015 og har ikke angret siden. Ice.net er alltid å nå på facebook om jeg lurer på noe. Alt fra fakturaer til dumme spørsmål som jeg lurer på. De svarer fort og har alltid et svar. Hvis jeg vil ringe til ice.net, så er også dette gratis selv om det er et 5-sifret nummer. Appen er god og stabil, og har de funksjonene som jeg trenger i det daglige, som f.eks. Å kunne sjekke hvor mye data jeg har igjen. Prisene er også veldig gode og jeg har aldri mottatt en faktura som var dyrere enn forventet. Og selv om prisen gikk opp til 129kr, så kan jeg nå bruke telefonen i europa uten ekstra kostnader, noe jeg synes er helt greit. Jeg slipper også å tenke på overforbruk på data. Ja, farten blir satt kraftig ned, men jeg betaler ikke ekstra for overforbruket. Og dette passer meg helt perfekt. En liten ting jeg savner er muligheten for å ha to simkort på samme nummer, noe jeg tror de kommer med snart. Alt i alt er jeg veldig fornøyd!
Tusen takk for en fyldig og hyggelig tilbakemelding om oss, Morten! Jeg kan forsikre deg om at vi jobber med å få på plass tvilling-SIM. Følg med på Facebook-siden vår, så vil du få med deg når tiden er inne for lansering :) Ha en god dag videre. Mvh Gisle ice.net
Virker som dekningen kan være litt ustabil men det kan godt bare være min telefon. Ellers god service :)
Hei, Erlend R! Vi setter stor pris på at du er glad med oss som operatør. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200 dersom du har problemer med dekningen. Da kan vi finne ut hva som skyldes ustabiliteten du nevner. Ønsker deg en fortsatt god dag :) Mvh Gisle ice.net
Ice net er helt ok, men desverre det blir med det. Hastigheten er alt for dårlig selv til vanlig bruk. Ping 51ms, download 9, 83 Mbps, upload 7,90 Mbps. Helt utrolig dårlig. Ellers ingen negative opplevelser. Ikke hatt bruk for å ha noe kontakt med kundeservice, og det er tydeligvis bra siden dei får uvanlig mye pepper i reviews.
Hei, Jens! Det kan virke som noe påvirker hastigheten når du surfer. Vanligvis skal du selvsagt ha mye raskere hastighet. For å finne ut hvorfor det er slik, oppfordrer jeg deg til å sende meg en e-post til "[email protected]". Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hvilken mobil du har - Kort oppsummering av problemet du oppgir her (du må gjerne copy paste) - Hvor du opplever problemet - Hva du kaller deg på bytt.no Sender du oss en e-post, er jeg trygg på at vi skal løse problemet ditt slik at du kan oppleve god hastighet med oss. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Gisle ice.net
Du betaler for noe du ikke får! Ved stor trafikk på Ice, får du utlevert 4kb/s! Dette er frustrerende når du betaler for 50 GB! "Lovlig Svindel!" Hva som kan bli bedre? ALT! Vi gleder oss til 5g, da forsvinner Ice!
Hei, Atle F! Dersom du har vært på påskefjellet da du opplevde disse problemene, har du sannsynligvis opplevd "påsketrafikken" på mastene våre. I påsken er det svært mange tilkoblet de samme senderne på fjellet. Det resulterer i at kapasiteten blir sprengt og at farten blir vesentlig begrenset. Jeg har full forståelse for at dette oppleves som utrolig frustrerende. Vi vil gjerne gjøre deg fornøyd igjen. Send meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir: - Fullt navn - Hva du kaller deg på bytt.no - Kundenummer - Beskriv problemet - Hvor du befant deg da hastigheten ble redusert Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net
Ice.net har rett og slett drittdårlig dekning og går kjempetregt på Bortelid!
Dekning i Osloområdet er til tider så ustabil at jeg ikke mottar telefoner eller sms. Ganske utrolig. Elendig på dekning i Europa, selv etter det koster ekstra nå å inkludere. Greier ikke sende sms. I USA var sim-kortet like godt helt dødt! Kundeservice kommer først med alle mulige tekniske forslag før det til slutt innrømmes at mange opplever dette. Skal bytte tvert, nå er det nok!
Hei, Ac! Vi skal ha veldig god dekning i Oslo, men dersom du opplever så mye ustabilitet at telefonen din blir ubrukelig, vil vi selvsagt hjelpe deg med feilsøking. Send en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Oppgi hva du kaller deg på bytt.no - Forklar problemet så detaljert som mulig Det jobbes også med å få på plass forbedrede bilaterale avtaler for land i hele verden, slik at kundene våre automatisk vil få tilsendt innstillinger som gjør at du kommer rett på nett og kan sende/motta MMS. Dersom du mener at hjelpen du fikk av kundeservice ikke var tilstrekkelig, ønsker jeg også at du utdyper dette hvis du tar kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt god dag! Mvh Gisle ice.net
Jeg er egentlig litt overasket over at jeg har fått så utrolig billige mobilregninger i ICE, har liksom ligget på i underkant av 200 kroner hver gang, og jeg har en tendens til å måtte ringe spesialnummer her og der. Jeg bruker data ganske mye og jeg har nok til det jeg bruker til vanlig. Jeg har derimot mer problemer hvis jeg skal se en fotballkamp på bussen. Da har jeg to problem, det ene er at nettet går senere (noe jeg syntes er bra, fordi da har jeg alltid kontroll over kostnaden) Men er bare å kjøpe ekstra datamengde om jeg skal se fotballkamp en plass, så det er ikke det store problemet. Det andre er det eneste jeg syns er negativt med ICE, det er mobildekning. Sliter med å få inn 4g og 3g enkelte steder. Også i Danmark kom jeg ikke på nett i det hele tatt. Det er dekningen, men bortsett fra det er jeg strålende fornøyd med ICE.
Hei, Håkon! Kjempehyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller via [email protected] dersom du ønsker at vi undersøker dekningsproblemene du beskriver ytterligere. Mvh Gisle ice.net