ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning uansett hvor man er. Aldri 5G, og så vidt 4G. Blir dyrt i lengden.
Hei. Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupporteller [email protected]. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂 Mvh. Marianne ice.no
Må betale for hel fakturaperiode selv om man bytter abonnement i perioden. Møtte ufin og frekk kvinne på kundesenteret som la på faktisk. Ice anbefales ikke.
Hei Frank! Vi forhåndsfakturerer, og vil fakturere ut inneværende måned. Vi anbefaler å overføre ut og inn i slutten av måneden. At hun la på er trist å høre. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt igjen om du føler det er noe vi kan hjelpe deg med! 💛 Mvh Martine ice.no
I motsetning- til andre mobilleverandører kan man ikke sende SMS fra PC. det er for dårlig. I 2019 lovte de å ta tak i dette. I 2023 er det ingen forbedring.
Hei, Hans Å sende SMS fra PC er absolutt en god ting. Det er veldig leit at vi ikke tilbyr denne tjenesten per nå. Skulle det bli tilgjengelig i fremtiden vil vi informere om dette gjennom nyhetsbrev og digitale kanaler. Ønsker deg en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Mye data for lite penger, god kundeservice. Dekningen kunne vært bedre men alt i alt veldig fornøyd. Mange løsninger der du kan øke data megde for en periode for et lite beløp.
Hei Tine 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg 💛 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Ice er best på kundeservice, har meget bra dekning, alltid gode tilbud og en fantastisk app.
Hei Shahrokh! Så utrolig hyggelig å høre 💛😊 Tusen takk for tilbakemelding! Mvh Martine ice.no
Vi er en bedrift som jobber rundt omkring på oppdrag. Ice har dessverre ikke god nok nett overalt, noe som har bydd på store utfordringer for oss. Vi har klaget i 6 måneder, men kommer ingen vei. Så bedriftsabonnementet hos ICE råder jeg alle til å holde seg langt unna. I alle fall om du er en bedrift som er avhengig av god dekning :)
Hei, Nadja Dette var leit å høre. Våre kunder skal være rimelig godt dekket i og med at de også har tilgang til Telia sitt nettverk der vårt eget ikke strekker til. Dessverre er det fortsatt områder som ikke er godt nok dekket, og det kan også være helt lokale forhold som vårt dekningskart ikke har klart å fange opp. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
Av og på med fri data Bruker over 100gb 3-4 mnd i året
Hei, Reidar Så herlig å høre at du har funnet en løsning som er perfekt for deg. Hos oss er det stor fleksibilitet, og du kan ha akkurat det abonnementet som passer deg best. :D Mvh. Anne ice.no