ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I motsetning- til andre mobilleverandører kan man ikke sende SMS fra PC. det er for dårlig. I 2019 lovte de å ta tak i dette. I 2023 er det ingen forbedring.
Hei, Hans Å sende SMS fra PC er absolutt en god ting. Det er veldig leit at vi ikke tilbyr denne tjenesten per nå. Skulle det bli tilgjengelig i fremtiden vil vi informere om dette gjennom nyhetsbrev og digitale kanaler. Ønsker deg en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Mye data for lite penger, god kundeservice. Dekningen kunne vært bedre men alt i alt veldig fornøyd. Mange løsninger der du kan øke data megde for en periode for et lite beløp.
Hei Tine 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg 💛 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Ice er best på kundeservice, har meget bra dekning, alltid gode tilbud og en fantastisk app.
Hei Shahrokh! Så utrolig hyggelig å høre 💛😊 Tusen takk for tilbakemelding! Mvh Martine ice.no
Vi er en bedrift som jobber rundt omkring på oppdrag. Ice har dessverre ikke god nok nett overalt, noe som har bydd på store utfordringer for oss. Vi har klaget i 6 måneder, men kommer ingen vei. Så bedriftsabonnementet hos ICE råder jeg alle til å holde seg langt unna. I alle fall om du er en bedrift som er avhengig av god dekning :)
Hei, Nadja Dette var leit å høre. Våre kunder skal være rimelig godt dekket i og med at de også har tilgang til Telia sitt nettverk der vårt eget ikke strekker til. Dessverre er det fortsatt områder som ikke er godt nok dekket, og det kan også være helt lokale forhold som vårt dekningskart ikke har klart å fange opp. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
Av og på med fri data Bruker over 100gb 3-4 mnd i året
Hei, Reidar Så herlig å høre at du har funnet en løsning som er perfekt for deg. Hos oss er det stor fleksibilitet, og du kan ha akkurat det abonnementet som passer deg best. :D Mvh. Anne ice.no
4G hos ICE funket ikke i Ukraina. Jeg snakket med serviceavdelingen og brukte en god time uten hell på feilsøking. Saken ble sendt over til teknisk avdeling hvor jeg fikk svar tre dager senere om at de kunne ikke feilsøke med operatør i landet(KyivStar) pga situasjonen. Det var ingen problem for meg å få tak i KyivStar, og de sa det var null problem å feilsøke. De skjønte på ingen måte problemet. Så hadde jeg blitt belastet for to samtaler til Nederland på samme dag til to ulike norsk nummer. Begge personen befant seg i Norge på tidspunktet. Svaret fra kundebehandler var: "Jeg er nok uenig, det står her at du har ringt til de 2 , da er det Noe som ikke stemmer. Jeg sjekket med en overordnet og det ser bra ut på vår side. Vi skal ikke diskutere om hvem som har rett her, jeg fjerner det beløpet, men om det kommer opp igjen så står du for å betale det. Men jeg fjerner det nå 😊" Og etter at jeg fortalte at svaret hans var uakseptabelt så var dette responsen: "Da tar vi det om det skjer igjen😊 Jeg forstår at du opplever det uakseptabelt, men jeg har løst det for nå, og om dette skulle skje igjen så tar vi en titt på det, da kan vi åpne saker og ta det du ønsker å bevise for. Annet enn det så ønsker jeg deg en strålende dag videre, om det ikke er mer" Hva tror de er mest sannsynelig. At de har noe feil i systemet sitt, som de har på 4G, eller at jeg har ringt to ulike norske personer som begge tilfeldigvis er i Nederland på samme dag. Blir svett. Minus to kunder på ICE.
Hei, Knut! Utrolig trist å lese om situasjonen din! Som alle vet, er situasjonen i Ukraina ikke bra, noe som skaper problemer på mange fronter. Et av problemene er at kunder dessverre kan oppleve manglende dekning. Dette er beklageligvis ikke noe vi kan gjøre noe med 😕 Dette med samtalene til Nederland høres jo veldig rart ut. Her er det fint om du kontakter vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan prøve å finne en årsak til dette problemet. Mvh. Kristine ice.no
Har benyttet mange ulike operatører opp igjennom, og valgte Ice pga pris og datafrihet. Var skeptisk pga omtaler her. Nå har jeg hatt Ice i flere år, og er samlet sett veldig fornøyd og glad for at jeg ga det et forsøk. Reiser en del (østlandet), også uti naturen. Opplever dekning som rimelig god, men ikke best. Har ikke hatt problemer med samtalekvalitet. Aldri hatt behov for å kontakte kundeservice. Aldri opplevd mas eller henvendelser. Har også abonnement for barna. Også dette er billig. Appen er oversiktlig og grei, og det er lett å bestille/endre abonnementene ved behov for hele familien. Mitt råd til alle som er opptatt av å ikke betale mer enn man må: prøv Ice og se hvordan det funker!
Hei, Bård! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! 💛 Det er ett veldig godt tips du kommer med her. Noe som ikke passer for andre, kan passe utmerket for deg. Man må bare teste og finne ut av det selv! 😃👍 Mvh. Kristine ice.no