ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hadt Ice som mobiloperatør i noen år. Hadde bredbåndsruter fra Ice. Fikk kabel og ringte da til Ice og fortalte at jeg hadde fått kabel, fikk da beskjed at det skulle gå greit, men den som tok imot besjeden må ha sovet i timen. Får inkasso regning fra Visma som forlanger at jeg betaler for bredbandet, brukt masse tid på å med forklaringer, svaret jeg får hver gang er at dem skal se på saken, men nå er jeg utestenkt fra ICE, INTET skjer. og ingen tilbake melding fra Ice
Hei, Kåre Dette høres merkelig ut, og slik skal det ikke være. Jeg får ikke behandlet enkeltsaker her på en offentlig side, anebfaler deg å ta kontakt med kundeservice så vi kan løse dette. Mvh Mia ice.no
Ble lurt inn i et abonnement hos ICE via mitt selskap. Sendte angrerett og kontaktet kundeservice ca 1 time etter inngått avtale, men ingen hjelp. Hold dere unna.
Hei, Bjørn Dette høres ikke riktig ut, det er klart vi hjelper når det bes om hjelp. Ta gjerne kontakt på nytt for å finne en løsning i saken din. Mvh Mia ice.no
Treg dataoverføring i utlandet ved roaming. Laster snapchat òg nettsider alt for tregt. Har Samsung S 24 så ikke utfordring med tlf
Hei, Morten Det kan være flere årsaker til tregt nett, ta gjerne kontakt med kundeservice for hjelp og feilsøking. Jeg håper det løser seg. Mvh Mia ice.no
Veldig begrenset hvis man er i utlandet og utenfor ice sitt nett. Spesielt med tanke på mobildata.
Hei, Lars Takk for tilbakemeldingen. Det avhenger litt hvilket land man befinner seg i. Er man i EU kan abonnementet brukes som i Norge. Et utvalg av land utenfor EU har datapakke man kan legge til, ellers blir det å bruke WiFi så langt det er mulig. ;-) Mvh Mia ice.no
Elendig utenlands dekning og uvillig til å kompensere for dette. Dårlig nett flere steder i Oslo og mye tull med Sim1/2 kort... Tok over ett døgn før utenlands pakke kom på sms og aktivering. Mistet fullstendig kontakt med nettverk i Mexico. Slås automatisk over til 5-4-3G og dette medfører svært tregt nett.
Hei, Petter! Det er veldig leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Slik skal det selvfølgelig ikke være og håper at du kontakter kundeservice igjen slik at vi kan hjelpe deg. Hvis du ikke ønsker å kontakte oss på telefon eller chat kan du sende en e-post til [email protected]. Jeg ønsker å nevne at vi ikke har utlandspakker i Mexico og bruk av abonnementet der kan fort bli dyrt. Vi anbefaler at du ikke bruker ice abonnementet i Mexico eller i land der vi ikke tilbyr utlandspakker. Du kan lese mer i linken under om hva vi tilbyr i utlandet og prisene: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Håper vi hører fra deg. Mvh Julie ice.no
Synes å bli dyrere og dyrere, plutselig forsvant rollover dataene våre
Hei, Maria Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med navn og fødselsdato samt telefonnumrene dette gjelder for til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for dere. :) Mvh. Anne ice.no
Har hatt Telenor mobilabo i 30 år, og har mange abonnement. Så da blir man jo ranet. Byttet derfor til Ice. Men trodde jo det var mulig å ringe med det da, bor sentralt i Sandefjord. Det var feil så klart, stadig er det samtaler som ikke kommer frem grunnet dårlig dekning. Rart det går an å drive sånn i 2024. Frarådes, skal snarest finne en operatør som gjør at man alltid kan nås.
Hei, Svenn I alle dager, dette vil vi gjerne se nærmere på. Ut fra vår informasjon skal det være meget gode forhold i Sandefjord. Pass på at du har dataroaming aktivert og 4G Tale aktivert hvis telefonen din støtter det. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh. Anne ice.no