ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har tilgang på en hytte der det er dårlig ICE/Telia dekning. Kontaktet derfor Ice og spurte hvordan man kunne aktivere wifi-anrop hos dem. Fikk da beskjed om at wifi-anrop kun var tilgjengelig for iPhone 13 og nyere, men at det ville bli støtte for eldre iPhone etterhvert. Kjøpte meg derfor en ny iPhone 14 pro for å kunne ringe fra hytta. Da jeg så skulle slå på Wifi-anrop på den nye telefonen, var funksjonen fortsatt ikke tilgjengelig. Kontaktet igjen kundeservice som sa de ikke kom til å støtte Wifi-anrop på Apple-enheter. Jeg sa at det var annen informasjon enn den jeg hadde fått tidligere, og vedkommende på kundeservice nektet. Sendte han så en skjermdump med informasjonen jeg fikk tidligere, og han fortsatte og nekte. Dette blir for dumt.
Hei Vegard! Dette var veldig leit å høre. Det hørtes også veldig unormalt ut. Her ønsker jeg at du sender oss en e-post til [email protected] med navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Stine Ice.no
Ble fristet av en god pris, på alle firmaets telefoner. og lovt god dekning. Endte opp med å miste kunder pga. så dårlige telefon signaler, at det ble lønnsomt å betale 3000kr i bruddgebyrer på hele staben. viste seg også i tillegg via kundeservice, at vi aldri skulle blitt solgt abonnementer da de ikke har dekning i vårt område. men, pga. ivrig salgsavdeling var dette standarden kunne de fortelle... Dyr lærepenge, men skal aldri røre ICE igjen... -Tidvis ingen dekning (på steder både Telenor og Telia har kjempe god dekning) -hakkete samtaler -lave hastigheter (ansatte plagdes med å bestille varer o.l.) -tull med simkort -holder rett og slett ikke ord for hva de lover ved salg av abonnement.
Hei Ole! Dette hørtes over hodet ikke bra ut. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt om det skulle oppstå et problem. Så vi beklager om du ikke føler deg ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Stine Ice.no
Ice har god kundeservice og oppfølging, men de har nå for høy pris på det enkleste abonnementet. + God dekning og service. - Ikke konkurransedyktig pris.
Hei, Jan. Så hyggelig at du er fornøyd med dekning og kundeservice. For ice er det viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Kontakt oss gjerne på [email protected] for å se om vi kan finne et abonnement med en pris som passer for deg. Mvh Julie ice.no
Latterlig at man ikke får kjøpe den nye routeren uten å tegne et nytt abonnement.
Ingenting å klage på. Funker som det skal. Kontaktet kundeservice, og ble møtt av hyggelige ansatte som løste problmet med en gang. Superfornøyd.
Hei Jens! Så flott å høre at du er forøyd med oss, det setter vi virkelig pris på. Ønsker deg en fin dag :) Mvh Stine ice.no
Skulle bare bytte nummer hos ice, endte med at de krevde dobbel betaling. Etter å ha tatt 6 runder med verdens verste kundeservice, så sperret de bare nummeret mitt og sendte regningen til inkasso, sendte saken til reklamasjon, reklamasjon mente at man skal betale dobbelt for en data pakke. Snakket med en dame sist på kundeservice og sa klart ifra at dette her burde ikke vært lov, ble bare slengt på tlf. Som sakt anbefaler ingen å gå over til ice helt håpløst.
Hei Sara! Dette hørtes ikke bra ut. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt om det skulle oppstå et problem. Så vi beklager om du ikke føler deg ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Martine ice.no
Jeg er ofte på besøk hos datteren vår i Halden - Vi er her i store deler av vinteren .Der er det praktisk ikke dekning her i , og rundt huset ….Derfor følte vi og måtte finne en bedre løsning .Datra vår har Telia som operatør , og er storfornøyd med det . Jeg kontaktet Ice , - i august måned ,og spurte om jeg ha noen form for binding på mitt abonomang , og fikk til svar at det var ingen binding her .- jeg hadde høytaleren på under denne samtalen , så vi var tre personer som fikk med seg denne beskjeden fra Ice .. Jeg har jo selvfølgelig ikke noe papirer fra jeg tegnet abonomanget nå , og jeg husker lite tilbake , og det var jo derfor jeg egentlig ringte for å få sikkerhet i dette .🥵Jeg er minstepensjonist , med ei utbetaling på 16780,- i måneden , og så får jeg et krav på 15000,- for og ha brutt en avtale . Hadde jeg fått vite at jeg hadde en avtale , hadde jeg selvfølgelig ventet til denne var slutt . Her bør noe skje ….Kåre B. ..
Hei, Kåre Dette var veldig leit å høre. Det hørtes også veldig unormalt ut. Her ønsker jeg at du sender oss en e-post til [email protected] med navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh Jonas ice.no