ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gått flere timer nå, å jeg kan ikke ringe ut / motta samtaler eller meldinger. Dette er ikke første gangen.
Hei, Tor Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Et dårligere nettverk skal du se langt etter. Stadig brudd dersom du er så heldig å komme gjennom til dit du skal. Ice.net skylder på min mobil selv om vi har flere telefoner hvor nettverket er like dårlig på alle. Coincidence, I think not!!! Hold dere unna!!! Laaaangt unna....
Hei Arild L Det er dumt å høre at dekningen ikke lever opp til forventning. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke dette videre for å se om det er noe vi kan gjøre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig eller ingen dekning til tider. Ofte koster mobilabonnementet mer enn det som er lovet. Elendig kundeservice, vanskelig å ta tak i folk.
Hei Malin, Dette hørtes ikke så bra ut.. Dersom fakturaen er høyere en hva abonnementet koster så skylder det som regel kjøp av bussbilletter eller samtaler til utlandet osv. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du opplever med dekningen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi har 4 telefoner i firmaet og vi har Ice.net mobilabonnement. Vi har nesten daglig problemer med å ringe hverandre, samtalen går rett til telefonsvar men om vi ringer opp igjen med en gang går samtalen gjennom. Vi har også problemer med at kundene ikke kommer fram når de prøver å ringe. Vi kan ikke bruke data når man er i en telefonsamtale. Det virker også som om nettet forsvinner helt av og til, noe som selvfølgelig gjør det umulig å ringe og sende meldinger. Ice.net har kjøpt oss ut av bindingstid så vi har ikke mulighet til å bytte til noe som faktisk fungerer heller, vet ikke hva vi skal gjøre... Har hatt kontakt med teknisk hjelp hos Ice.net, men de kommer ikke med noen svar, de vil kun ha mer og mer konkrete eksempler på tidspunkt og postnummer når tjenesten ikke virker, de har fått endel men å spørre kunder hvilket postnummer de var på når de ikke kom frem på telefonen blir for dumt. Sorry Ice.net dere er skrekkelig dårlig, å bytte til dere er det dummeste vi har gjort.
Hei Morten, Det er beklagelig å lese alle problemene dere opplever. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
For meg fungerer det bra. Alt skjer raskt. Overflytting av data er bra.
Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!
Hei, Christer Dette hørtes ikke bra ut og jeg ønsker å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hos oss blir du alltid forskuddsfakturert. I henhold til våre vilkår, så må kunden betale for avgifter ut påbegynt periode. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig abonnement, men ikke god nok dekning der jeg bor.
Hei, Cathrine Takk for din omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på ditt abonnement. Ta gjerne kontakt med oss på 21000000 så kan vi undersøke dekningen for deg og eventuelt feilsøke den videre. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net