ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For meg fungerer det bra. Alt skjer raskt. Overflytting av data er bra.
Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!
Hei, Christer Dette hørtes ikke bra ut og jeg ønsker å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hos oss blir du alltid forskuddsfakturert. I henhold til våre vilkår, så må kunden betale for avgifter ut påbegynt periode. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig abonnement, men ikke god nok dekning der jeg bor.
Hei, Cathrine Takk for din omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på ditt abonnement. Ta gjerne kontakt med oss på 21000000 så kan vi undersøke dekningen for deg og eventuelt feilsøke den videre. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tegnet 12 GB abonnementet i juni, dette skal koste 449,- Frem til dags dato har jeg betalt rett i underkant av 8000,- da en regning som ble betalt 4 dager over forfall hadde gått til inkasso og ble lagt på 500,- dette fikk jeg ikke beskjed om når jeg da ringte inn hverken første, andre eller tredje gangen, jeg fikk derimot beskjed om at jeg var ajour med alt av regninger. Først etter tvangsavvikling av nummeret (hvilket jeg ikke fikk beskjed om, da sms var sendt til et helt annet nummer) måtte jeg ut med flere tusen for å få åpnet det igjen. Sendte beskjeder, kvitteringer og kontoutskrifter frem og tilbake, fikk til syvende å sist beskjed om at det ikke ville være mulig å få samme nummer å at jeg måtte bestille nytt. Jeg gikk deretter lei, å spurte om logger og lydopptak av samtalene for dette skulle sendes forbrukerombudet å plutselig så gikk det visst å åpne abonnementet med samme nummer igjen! Måtte til syvende å sist betale i dyre dommer å true dem før de kunne innse at det har "skjedd en feil" hos dem. Kommunisere kan de hvertfall ikke. Etter å ha lest en del andre kommentarer her var det bare et lykketreff at de i det minste var hyggelige skjønner jeg!
Hei, E Dette hørtes veldig rart ut. Kun 4 dager etter forfall så får du kun en SMS varsel om at fakturaen har forfalt. Det tar 14 dager før det første gebyret blir sendt ut etter forfall. Fakturaen blir ikke overført til inkasso før 30 dager etter forfall og på den 48 dagen blir abonnementet sperret. Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig, men må legge inn apn for mms og mobildata etter hver gang jeg har vært i utlandet. 😟😖☹️
Hei, Bit Takk for din tilbakemelding. Vi jobber med problemet du opplever og satser på at det vil være på plass snarest. Beklager ulempene dette medfører. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi gikk over til ice i sommer i den tro at det skulle være så god dekning. Veldig feil, har ikke opplevd dekningproblemer som dette siden tidlig på 90'tallet. Vi mister daglig samtaler med kunder pga brudd og oppkoblingproblemer og det er mange områder hvor vi alltid mister kontakten. Det er heller ikke lenger mulig å f eks sjekke e-post eller sende sms samtidig som man er i en samtale. ALT har blitt mye dårligere enn tidligere, vi flyttet mobilabonnement fra Phonere og Telia hvor ingen av oss har opplevd lignende. Problemene begynte i det øyeblikket sim-kort fra ICE var på plass. Vi er et lite firma med to brukere i Oslo og det skal vel ikke være mulig å tilby en så elendig mobiltjeneste i 2017, i Norges hovedstad. Må si vi føler oss lurt, fordi ICE ikke tar ansvar men gjør som så mange andre store selskap med dårlige produkter. De setter opp en dårlig førstelinje kundeservice, sikkert outsourcet, som ikke kan hjelpe deg og som bare gir vage svar om at du skal sende en mail og de vil se på det. NOT! Det er ingen sammenheng mellom det ICE markedsfører og det man faktisk får, skam dere!
Hei, Thomas Dette hørtes særdeles ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å ta saken din videre å undersøke hva problemet kan være her. Men for at jeg skal få gjort det så trenger vi litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med firmanavn og telefonnummer det gjelder så skal jeg få teknisk avdeling til å undersøke saken snarest. Hører fra deg! Mhv Carl-Fredrik ice.net
Frekk kundeservice som ikke svarer på meldinger på flere timer, bytter kundebehandler 3-4 ganger i samtalen. Driver med løgn og er generelt sett svært frekke. Sender ut sim-kort som ikke fungerer og nekter å ordne opp etter seg. (måtte vente 7 dager på nytt sim-kort) Leverer ikke wifi-tale, selv om de selv mente de gjorde det. Anbefaler absolutt ikke dette firmaet videre til noen.
Hei Eirik, Dette hørtes ikke bra ut, Eirik! Jeg ønsker å se nærmere på saken din men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke denne saken nærmere. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net