ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt ice 1 år nå billig for mine barn og meg. Aldri oppleves som alt fungerer bra.
Her må man finne ut av ting selv, bortkastet tid og kontakte de som kaller seg kunde service, en utdøende tjeneste.
Hei, Kåre :-) Så utrolig leit å høre, at du er misfornøyd med kundeservicen vår. :-( En del av hva vi anser som god kundeservice, er dette med å henvise til selvhjelp, altså å hjelpe kunden med å selv finne løsninger. Herunder faller enkle ting som å finne PIN og PUK kode, hvor man kan finne faktura, enkelt feilsøk av mobildata, og lignende. Det finnes imidlertid flere andre situasjoner, hvor vi ikke kan henvise til selvhjelp, fordi vi helst skal være mer hands-on, for å finne ut av problemet, og finne en løsning. Jeg kjenner ikke til saken din spesifikt, så jeg vet ikke hva du trengte hjelp med, men måtte finne ut av selv, men det er i vår aller sterkeste interesse, å vite hva vi kan gjøre bedre, i fremtiden. :-) Send oss derfor gjerne en epost, til [email protected], hvor du forklarer hva som skjedde, og hvorfor du opplevde at vi på kundeservice ikke gjorde en god nok jobb, så vi kan gjøre en bedre jobb i fremtiden. :-) For å identifisere deg, så må eposten inneholde: -Fullt navn -Telefonnummer -Navn på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Ruben ice.no
Har vært kunde hos ICE i 4-5 år med to abb. Aldri problemer! Alt fungerer som det skal og kundeservicen er upåklagelig. Mistet en telefon på reise i Asia og kontaktet kundeservice via Facebook. Litt over en uke senere var nytt simkort mottatt (hadde reservetelefon med) og alt fungerte smertefritt! For vårt behov er ICE perfekt og vi sparer i gj.snitt 45-50 prosent ifht. Telenor.
Hei, Per! Det var veldig hyggelig lesning! Jeg håper vi klarer å beholde deg som fornøyd kunde, i mange år fremover. :-) Ha en fortsatt strålende dag videre! Mvh Ruben ice.no
Ting tar tid, ventet i 1 måned for å få fjernet bindingstid når jeg bytta abonnement.
Styr unna, dårlig dekning, holder ikke hva de lover etc. Rett og slett dårlig.
Hei jeg ble kunde hos dere men vi har trykket på feil abonnement kan dere værsåsnill bare bytte det med den andre abonnement som koster 50 kroner per måned. Mvh Hosseini
Hei Ali, Tusen takk for din henvendelse og velkommen til oss! Jeg kan så klart endre abonnementet ditt. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn og nummeret det gjelder. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg var kunde i mange år og betalte faktura gjennom nettbank. Så øket de prisene og plusset på fakturagebyr kr 55,- pr måned, selv om jeg betalte via nettbank. Når jeg henvendte med til "kundeservice" så skyldte de på meg at jeg hadde endret på avtalen i banken, men det var jo for å kunne betale økningen i pris. Merkelig at de har kunder overhode. Jeg skiftet til Talkmore og har nå et billigere abonnement og dobbelt så mye data pr måned.
Hei Eva, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Det er leit å høre at du fikk fakturagebyr, når du var satt opp med e-post. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker jeg skal ta en titt på saken. Du er hjertelig velkommen tilbake! Mvh. Cecilie ice.no