ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ringt kundeservice flere ganger, og ender opp med å sitte i kø på 1 5 timer eller lenger hver gang. Dette er ikke bra service, og du må betale for å ringe dem er også et minus.
Det som er bra, så ut som, er i prisen, men man får det man betaler for!! Hastigheten er så treg at det er bortkastet tid å bruke utenom wifi. Det gjelder OM man får kontakt med nettet i det hele tatt og kommer man inn så mister man raskt forbindelse igjen. Må også legge inn data for internett og MMS manuelt! MMS funker ikke heller, så det er enda en ting man betaler for som ikke virker. Det står de har kundeservice, men de svarer hverken på telefon eller mail. Jeg hadde Talkmore og var kjempefornøyd, alt funket, men lot meg lure av prisene til Ice.net. Blir raskt byttet til annen operatør nå!
Abb. er jo rimelig men holder ikke det som tilbys, spesielt nå juli 2016 etter simkortbytte. Mobilnettet kobler til og fra i et sett, mai så ustabilt at umulig å ringe/sms. Like umulig å få kontakt med kundesenter-5 siffer nr. som Ice,net tjener grovt på ved tydeligvis å ha underbemannet sitt senter. Når kontakt, dilettantisk og udugelige kundebehandlere. Ikke brukbare råd!! Går nå tilbake til Onecall etter 3 mnd. med Ice mobil. Er fornøyd med Ice bredbånd.
Har ingenting positivt å si. Ice.net må skjerpe seg.
Selv i Oslo så er det så dårlig dekning at man får samtalebrudd hele tiden! Utrolig frustrerende. Mobildata... Får tilnærmet aldri 4G kvalitet og noen ganger 3G. Kundesenteret er helt klart underbemannet i forhold til hvor mange klager de får, det er nesten umulig å få tak i dem. Dette må være det dyreste abonnementet i Norge dersom du tar pris i forhold til kvalitet med i beregningen. Anbefaler INGEN å benytte ICE før de blir VESENTLIG bedre på ALT.
Verste operatøren jeg har prøvd, blir kvalm bare av navnet.
Har nettopp tatt i bruk et mobilabonnement. Det avstedkom problemer. Det skulle ikke være nødvendig å måtte legge inn manuelle innstillinger på et mobilabonnement i 2016, men det måtte til for å få data og MMS til å fungere. Det er ikke mulig å få 4G til å fungere (virket fint før med OneCall, som også bruker Telia sitt nett) selv om telefonen er korrekt oppsatt for det. Opplever stadig at det står "ingen dekning" i displayet selv om telefonen befinner seg i ro på et sted hvor dekningen egentlig er god. Heldigvis fungerer data på 3G, og det går an å sende SMS og føre en samtale mellom alle bruddene. Det som er verst er at det ikke er mulig å komme gjennom til kundeservice, så en føler seg overlatt.