ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selv i Oslo så er det så dårlig dekning at man får samtalebrudd hele tiden! Utrolig frustrerende. Mobildata... Får tilnærmet aldri 4G kvalitet og noen ganger 3G. Kundesenteret er helt klart underbemannet i forhold til hvor mange klager de får, det er nesten umulig å få tak i dem. Dette må være det dyreste abonnementet i Norge dersom du tar pris i forhold til kvalitet med i beregningen. Anbefaler INGEN å benytte ICE før de blir VESENTLIG bedre på ALT.
Verste operatøren jeg har prøvd, blir kvalm bare av navnet.
Har nettopp tatt i bruk et mobilabonnement. Det avstedkom problemer. Det skulle ikke være nødvendig å måtte legge inn manuelle innstillinger på et mobilabonnement i 2016, men det måtte til for å få data og MMS til å fungere. Det er ikke mulig å få 4G til å fungere (virket fint før med OneCall, som også bruker Telia sitt nett) selv om telefonen er korrekt oppsatt for det. Opplever stadig at det står "ingen dekning" i displayet selv om telefonen befinner seg i ro på et sted hvor dekningen egentlig er god. Heldigvis fungerer data på 3G, og det går an å sende SMS og føre en samtale mellom alle bruddene. Det som er verst er at det ikke er mulig å komme gjennom til kundeservice, så en føler seg overlatt.
Umulig å få noe som helst kundeservice, du er heldig vis noen i det heletatt svarer og da er det feil avdeling som svarer. De setter deg over til neste der du må sitte i kø i enda en time.
De aner ikke hva de driver med. Og du kan glemme å få svar på det du lurer på. Evig venting mellom alle de 3-5 forskjellige kundebehandlerne man blir satt over til. Når det er tomt for folk du kan bli satt over til sier de at de skal ringe deg opp igjen... Det gjør de selvfølgelig ikke.
Fikk beskjed om bytte av SIM-kort torsdag. Siden da har jeg ingen tlf-linje inn, er heller ikke tilgjengelig på SMS. Det er jo kort sagt det jeg bruker mobil til. ICE skulle fikse dette og ringe tilbake på en venn sitt nummer. Har enda ikke hørt noe. Har mailet og sendt SMS på "kundeservice", men null svar. Har også hatt andre problem med abonnement og belastning av ekstra kostnader som ikke er bestilt, men unnlater omtale av dette her idet de har kreditert meg i ettertid. Min side-historikk er også svært ustabil, og det er dyrt å ringe feilmelding.
Kun prisen er bra! Elendig hastighet, har aldri fått høyere hastighet enn på 1,2mbs. Reinfjell senderen på Møre.