ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning, frekke selgere som nærmest terroriserer meg i arbeidstid etter at jeg bytta vekk fra de. Ikke å anbefale.
Hei, Sindre Det er leit å høre at du opplever det slik. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så skal vi få fjernet deg fra våre utringslister. Mvh Anne ice.no
Når nedlastingshastigheten er så utrolig elendig som 1,5 - 2,5 MB/s er det bare en ting å gjøre, og det er å bytte leverandør. Når nettet faller ut titt og ofte så er det takk og farvel til Ice. Da bør Ice svare: Ikke noe å takke for. Nettopp. Bare ræva hele greia!
Hei, Terje Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Sendt oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre. Mvh Anne ice.no
God hjelp Lett å få tak i på tlf v. Spm. Billig Hatt et par episoder hvor folk ikke har kommet igjennom på tlf til meg. Usikker på om det er dekningsproblem hos ICE.
Hei, Lisa Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundesupport. Opplever du flere problemer med abonnementet ditt, ser vi gjerne at du sender oss en e-post til [email protected]. Vi må da se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Elendig dekning, folk har problemer med å høre meg i andre enden. Men de overfakturerer aldri på mobildata hvis man kommer litt over grensen - og det er kjempebra! Og de har veldig rimelig/gratis abonnement for barn!
Hei, Siw Så hyggelig at du setter pris på våre barneabonnement. At du opplever dårlig dekning, høres derimot ikke bra ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på dette.
Styr unna! Flere steder det ikke er dekning samt lav hastighet. Kundeservicen er lik dekningen, totalt fraværende.
Hei, Magnus Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Vært kunde hos ice i 2 år ca og prisen de tar for abbonoment er ikke verdt det. Nette er utrolig ustabilt og dårlig selvom man har dekning. Skiftet abbonoment nå, og blir fakturert for 1 hel måned når jeg bare har brukt 4 dager. Helt håpløst..
Hei, Joakim Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med ice. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg se nærmere på det. Mvh Jonas ice.no
Obs obs svindel svindel. Føler oss svindlet av ice. Ble oppringt av selger som lovet 1006GB for rundt halve prisen av det som vi betalte for 30 GB hos tidligere selskap. Vi ble også lovet å bli utkjørt av tidligere binding. VI GIKK DA INN MED 3 ABONNEMENT Det viste seg at etter oppbrukt 6 GB så var det tomt for data. Det var også merkbart tregere nett hos Ice. De 1000 GB Ice Lovet oss og skraut av at de hadde god dekning på eksisterer ikke i området vårt. Resultatet er nå at vi må bytte mobilselskap igjen. Ice nekter nå å betale oss ut bruddgebyr på tilsammen kr 11300 fra tidligere leverandør da de mener at de har sluppet oss ut uten å betale deres bruddgebyr. Resultatet er at vi har måtte betale regningen på kr 11300 som ICE lovet å betale. Så styr unna dette useriøse selskapet. En forferdelig opplevelse å snakke med reklamasjonsavdelingen også. De bare ror seg unna hva selgerne lover.
Hei, Hein Dette hørtes ikke helt bra ut. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret ditt, så skal jeg ta en gjennomgang av saken. Mvh Jonas ice.no