ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med at jeg fikk nedgradere til et billigere abonnement og beholde data rollover mengden fra måneden før. Ville egentlig gå tilbake til samme abonnement, men uten "Bruk i EU" (for å spare de 29,- som student), men med å gå over til 500 mb data (og det vanlige) til 99,-, så blir det i praksis 1 gb abonnementet som jeg hadde før, som var på 1 gb (jeg bruker ikke all dataen hver måned). Utenom det er jeg svært fornøyd med at det går an å bytte abonnement over tekst, Facebook. Da slapp jeg den litt bullshit-kostnaden med femsifrede numre :P
Hei, Jan I. N Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre du er fornøyd med oss. Du ringer gratis til oss så lenge du er kunde hos oss, ellers så er det bare å fortsette å bruke Facebook om du lurer på noe eller trenger hjelp med noe. :) Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink kundebehandler, fikk svar på det jeg lurte veldig raskt.
Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i 6 år og spesielt de siste årene har nettet gått fra å være litt dårlig til helt elendig. Og særlig etter oppgraderingen til 4G. Jeg har byttet til Chess sitt mobile bredbånd siste året og det er en helt annen verden både mht. til hastighet og kundeservice.
Hei, Sveinj Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Behjelpelige og effektive i kundeserviceavdelingen!
Kundeservicen lyver og er nedlatende over chat på facebook. De anklaget meg til å ha godtatt et dyrere abonnement ved at jeg hadde tykket på en link gjennom en mail, noe jeg selv ikke erkjenner. Har nå byttet til chilli mobil, og de ser ikke ut til å bry noe om dette. I tillegg null dekning 20% av tiden og null tjeneste i utlandet - noe som gjorde turen gjennom Mexico og Miami ganske forferdelig. ;) Gjør ingenting for å gjøre opp for seg.
Hei, Linn Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke ringt ut, samtaler kommer ikke inn. Sterk hyling enkelte ganger ved inkomne samtaler.
Regning blir ikke sendt men de påstår det. Måtte ringe å be om å få den. Bare surr fra dere ang betaling av abonemang
Hei, Odd S. A Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net