ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var Vipps mobil kunde. Ice var det som ble tilbudt da Vipps stoppet deres mobil tjeneste. Jeg er Apple bruker og har flere enheter som fungerer sømløst mellom enhetene. Til nå. Ice støtter ikke WiFi tale på Apple sine produkter, så FaceTime med min iPad eller MacBook fungerer ikke nå med ice. Dette liker jeg dårlig og det gjør dagen vanskeligere i min situasjon. Må bytte operatør om dette ikke ordnes raskt. Skulle visst om dette før operatør bytte.
Hei, Arnfinn Det stemmer at vi ennå ikke har fått på plass en avtale med Apple når det gjelder Wifi Tale, og det beklager vi. Vi jobber med saken, men per dags dato har vi ingen informasjon om når dette vil være på plass, dessverre. Mvh. Anne ice.no
Jeg bor mellom larvik sandefjord og nettet jeg har hjemme er alltid 1strek eller ingen det hjelper ikke å ha bra tilbud til mobil hvis nettet er så dritt at man ikke kan bruke det til de som skal ha eller tenker å få seg ice sjekk et deknings kart først og ta det kun om området ditt har best dekning fordi god dekning som de mener å ha der jeg bor betyr null dekning 90% av tiden
Hei, Lucian. Det er veldig leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Vi setter også pris på din tilbakemelding angående dekningskartet. E-posten du kan kontakte oss på er: [email protected]. MVH Julie ice.no
De er helt ok, stort sett stabilt, men liten rekkevidde i huset. Det er umulig å vite når mobilt bredbånd blir fylt opp. Det er jo et mnd abonnement med Ninni gstid, så da bør det være, sånn som Telia hvor man tydlig kan se når det blir fylt opp igjen. Chatten bør kunne vare noen timer lengre enn tlf og bør være tilgjengelig om søndager Møter litt sånn avvisende service folk på tlf og ikke alltid så ivrig etter å finne en løsning får kunden
Hei Limt! Ditt mobile bredbånd blir fyllt opp den 1 hver måned og om du ønsker å følge få en oversikt over forbruket kan du opprette en min side bruker og følge dette der. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundervice dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal føle det, vi skal ta dette videre. Mvh Stine Ice.no
God service når vi tegnet abonnement, men nå er det bånn i bøtta. Ustabile dekningsforhold med hyppig bortfall av ICE+, (Nesøya i Asker). Blir stadig dyttet ned på EDGE (!) og Telia sitt nett, og igjen er det problemer med innkommende anrop på den ene av to telefoner! Tenk deg om før du undertegner avtale med ICE.
Hei, Sverre. Så leit at dere opplever disse problemene! Send gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, om du ønsker at vi skal feilsøke dette med deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Gunstig pris og god kundeservice. Det som trekker fryktelig mye ned er den sinnsykt dårlige dekningen utenfor alt som kan kalles sentrum, men beveger meg relativt sjelden der, så for meg har det ikke veldig mye å si. Bor du sentralt kan ice trygt anbefales!
Hei, S 😊 Det var veldig hyggelig tilbakemelding! De neste 5 årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som kommer til å forbedre dekningen kraftig mange steder. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Svindel fra ende til annen! Ble ringt av selger som lovet gull og grønne skoger på ice bedrift. Bandt meg til 24mnd for så å finne ut etter noen måneder at det ikke var hold i noe av det selger hadde sagt. Klaget til brukerklagenemnda som ikke ga medhold fordi det var sagt muntlig av selger. Gleder meg til bindingstiden er ute! Aldri mer Ice!!
Hei Glenn S Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Du må gjenre sende oss en e-post på [email protected] med en god forklaring av din sak så vi kan få tatt en titt på den og funnet en løsning for deg. Mvh Stine
Elendig kundeservice. Svarer ikke på henvendelser. Dekning i Stavanger/Kristiansand er som sirup. 2 streker og treg surfing. Får da lite for pengene. Anbefaler ikke Ice+! Nylig sagt opp selv og går over til andre.
Hei Leiv J Så leit å høre at du har hatt en slik oppevelse med oss, det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal oppleve. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Stine