ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er aldri noe problem når du kontakter kundeservice. Enkelt å bytte abn. og legge til trekke fra tenester.
Hei, Bjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en god sommer! 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Bra dekning. Rask levering. De kunne ikke hjelpe meg å koble meg på tv.
Hei, Tonny Takk for tilbakemeldingen! Beklager at vi ikke kunne bistå med tilkobling på din tv! Det er så forskjellig fra tv til tv hvordan oppsett på innstillingene er, så det kan være litt vanskelig for oss å veilede deg korrekt. Jeg håper dette løser seg ved å kontakte kundeservice for din TV-modell. Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Uproblematisk og enkelt kundeforhold. Fornuftige priser.
Hei, Bjarte Takk for tilbakemeldingen. Det er en fryd å lese! Ha en fin helg og god sommer! 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Synes ikke at det er greit å ta betalt for å ringe til Sverige + at man ikke kan bruke alle gigabit i eu land har abonomang med 40 gig å kan kum bruke 27 av de i eu land litt dumt ned tanke på at man har hus i Sverige å trenger mye gig
Hei, Runar Tusen takk for tilbakemelding! Er man i Norge, kan man ringe norske nummer i utlandet gratis. Dette fordi man som regel ikke vet hvor personen i andre enden befinner seg. Det koster ekstra å ringe fra Norge til utlandske numre i utlandet. Ringer man mye fra Norge til utlandske numre i EU, kan vi tilby Ring til EU-pakken hvor man får 3000 ringeminutter og SMS. Den koster 99 kr/mnd. Jeg kan forstå at det er dumt at man ikke kan bruke hele datapakken i EU. Sommeren 2022 ble det endringer i EU-regulativ om bruk av mobildata i EU, som gjorde at man ikke kan bruke hele datamengden i EU. Det gjelder på abonnementene iceMax, Super og Data Frihet. På de ordinære abonnementene 1-30 GB vil hele datamengden være inkludert i EU. Håper dette var oppklarende. Send oss gjerne en e-post om du har ytterligere spørsmål. E-posten er: [email protected] Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Aldri vært noe problem:) har heller aldri hatt behov for kundeservice
Hei, Heidi Det er en fryd å lese! Håper det holder seg like problemfritt i åra fremover ❤ Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Har ikke hatt mye kontakt med ice men når jeg har hatt det er jeg hyggelig mottatt
Hei, Else Så bra du er fornøyd med abonnementet ditt. Vi takker så mye for din tilbakemelding 💛 Ha en super dag! Mvh. Julie ice.no
Har vært kunde hos dere i mange år og er 90% fornøyd. Utstyret (ruteren) er gammel og mangler mange av lysdiodene. Fikk avslag på forespørsel om å bytte. Må også oftere og oftere resette ruteren.
Hei, Kjell Dette vil jeg gjerne få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken. Ha en god helg! 😊 Mvh. Rebekka ice.no